Aviseringar
Rensa alla

Rätt lr orätt med PORR! 😉


Ämnesstartare

Det är vel olika till olika personer.
Jag själv såg porr då jag var singel.

Sedan jag skaffat flickvän har jag inte sett porr, har inget behov av det överhuvudtaget då vi har bra sexliv.

Skulle jag se porr nu skulle jag isåfall se det med min flickvän under förspelet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas:

har inget behov av det överhuvudtaget då vi har bra sexliv.

Bara för att man har bra/dåligt sexliv behöver inte ha något inget med porrtittande att göra? Men vad skulle din tjej anse då? Att det var ok eller inte ok om du kikar på porr då och då även fast ni är ihop?


   
SvaraCitera

Daybreak:

bar gärning runkandes till någon p-rulle

Spela in en egen... [cute]


   
SvaraCitera

Det värsta med porr enligt mig är att det är många människor som råkar illa ut i den branschen. Även om många porrstjärnor får bra betalt är det mycket illegal porr och tycker de nästan skall finnas någon jävla stämpel på att de är rättvist behandlade brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Bara för att man har bra/dåligt sexliv behöver inte ha något inget med porrtittande att göra? Men vad skulle din tjej anse då? Att det var ok eller inte ok om du kikar på porr då och då även fast ni är ihop?

Hon skulle anse att det inte är OK att titta på porr.
Som singel när man knappt hade sex så tittade man ju på porr enbart för att ja bli upphetsad.

Förstår inte varför jag skulle göra det nu ? Sätta på en porr film och börja runka ? nej Tack, då går jag hellre isängs med tjejen min 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade inte heller brytt mig. men nu är det juh såa tt jag är med min första kille och han har aldrig onanerat till porr. han tycker det är av tändande.. och han bryr sig iallafall inte att jag onanerar till porr ibland.. Jag förstår inte varför killen du sa åt blev förvånad .__.


   
SvaraCitera

Om jag hade en fickvän som bodde nära skulle jag heldre ha sexuella aktiviteter med henne än att runka...


   
SvaraCitera

oerfaren:

"om en kille säger till sin flickvän att han ej runkar framför porr så ljuger han"

som om man ens behöver kolla på porr öht... men ni får ju avgöra vad ni tycker är okej, generellt har man aldrig rätt abtt bestämma över sin partner såvida inte det är något som man anser hotar förhållandet och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oerfaren:

Men JAG blir förvånad att killen på jobbet blev så förvånad. Då jag frågat min kille om det här så har han sagt "om en kille säger till sin flickvän att han ej runkar framför porr så ljuger han"

Alla är olika.
Vissa tittar på porr, andra gör det inte.


   
SvaraCitera

därför man ska skaffa killar som e så fattiga att de inte har råd med bredband [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Tycker du att det är jobbigt att han kollar på porr?

Svar nej, så länge det inte blir överdrivet tittande, och jag har vissa "regler" över det, jag vill tex att det ska vara riktigt porr han kollar på. å inte nån bloggerska som kråmar sej i camen å låtsas leka porrstjärna.. (för det kan lika gärna vara min kompis isf).

Daybreak:

Hehe håller med där Har precis samma åsikt om att det är fan självklart att killen får kolla på porr liksom, jag bryr mig inte liksom, det rör mig inte ens om ryggen.

Sålänge han gör det utan att jag behöver veta det hehe, så att säga när han vill ha privattid med sin peter-niklas.

hmm intressant.. tur att du dök upp här inne, nån i samma sits som mej;) Jag bryr mej egentligen inte heller.. men ibland så gnager det i mitt huvud endå på nå vis. Har ni ett bra sexliv då allså? Vi har ju det, aldrig haftdet direkt dåligt.. bara det att på senare tid har han haft det jobbigt med trötthet och ont i kroppen.. å därav "slingrat" sej ur att ha sex, vilket är fullt förståeligt, han är ju bara människa. Men hur ofta kollar din kille på porr osv? Jag anser att min kille är väldigt porrintresserad.. men han verkar skämmas för det, för han gillar ej att prata om porr, men han tittar VÄLDIGT gärna.

herr_nilsson:

Fast det förstår jag inte, skulle aldrig känna behov av det när jag är med min tjej. Hon är tusen gånger bättre än all porr, jag äcklas bara av porr när vi hållt på ett tag. Det blir för mycket liksom...

Jo det e ju din åsikt, sen så finns det ju personer som ej äcklas av porr. Jag själv är ingen porrgluttade ;P jag KAN titta och bli upphetsad av viss porr.. mestadels när det är enbart nakna tjejer.. men oftast blir jag enbart upphetsad av min partner, medans han har behov av mer fantasier, därmed porr..


   
SvaraCitera

oerfaren:

sen så finns det ju personer som ej äcklas av porr.

Jag kan bli upphetsad av det, men inte när jag haft sex mycket, vilket jag har om jag är kåt och är med min tjej. Jag har faktiskt väldigt svårt för att förstå varför någon tittar på porr och sitter och runkar när man har sin flickvän i samma rum.

[tard]

Porr är bara väldigt äckligt och avtändande förutom när man inte fått något på ett tag. Jag kan inte se porr efter att jag haft sex, då kommer jag inte vilja ha mer sex alls sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Jag kan bli upphetsad av det, men inte när jag haft sex mycket, vilket jag har om jag är kåt och är med min tjej. Jag har faktiskt väldigt svårt för att förstå varför någon tittar på porr och sitter och runkar när man har sin flickvän i samma rum.

Det kan handla om fysisk handling oxå, man kanske är kåt, men inte har nån ork till sexuell handling med annan person, då funkar handen bättre.... jag kan vara jättekåt ibland, men inte orkar röra mej=trött, dock sätter jag int igång porr, jag gör det hellre på egen hand.
Om man är trött men kåt.. så kan ju porr vara ett bra hjälpmedel.. vissa personer kanske int gillar att bara ligga å stirra i taket, då fungerar ju porr bra.

herr_nilsson:

Porr är bara väldigt äckligt och avtändande förutom när man inte fått något på ett tag. Jag kan inte se porr efter att jag haft sex, då kommer jag inte vilja ha mer sex alls sedan.

allså.. du kan inte kolla på porr efter du haft sex? syftar du på DIREKT efter du haft sex då lr? för vem kollar på porr efter dem haft sex?? ingen väl? många frågetecken här, men det där låter ju jätte konstigt.. När man haft sex är man väl inte kåt längre, och man kollar väl inte på porr om man inte är kåt?

Jag tycker att porr ibland kan vara väldigt upphetsande, det beror ju helt på vad var och en tänder på.. viss porr kan verkligen få igång mej. Men jag kollar inte ås ofta på det.


   
SvaraCitera

jag hade inte brytt mig om min pojkvän hade sagt att han kollar på porr och runkar till det, så länge jag slipper göra det åt honom och han faktiskt inte knullar henne på riktigt så är jag nöjd.


   
SvaraCitera
nrg89

Man kan inte kontrollera sin partners sexfantasier, och man borde aldrig försöka. Att ta bort hjälpmedlen till fantasin är också lika dåligt.

Jag skulle aldrig försöka få en tjej jag är ihop med att sluta tänka på Brad Pitt, och jag skulle aldrig acceptera att jag inte fick ha sexuella fantasier om andra tjejer också.


   
SvaraCitera