Aviseringar
Rensa alla

RÄTTEGÅNG HUR SKA JAG ORKA


Ämnesstartare

Mrflp:

Knivhot är ingenting

det är det den ''lättaste'' rättegången.det jobbigaste kommer bli att sitta öga mot öga med han som misshandlat mig grovt tom försökt döda mig!!! han jag var tillsammans med i över 2 år men ändå lämna jag han inte 🙁

Vattuman:

du är egentligen mkt starkare än vad du tror.

tack jag hoppas det 🙂

Vattuman:

Jag hoppas det går bra i rätten.

tack:)

Barnbidrag:

men det går inte att tycka synd om dig när du gnäller.

förlåt att jag gnäller men är inte sån att jag sitter och gnäller på mina när och kära som har det svårt.försökte bara hitta nån som vart med om nått liknande


   
SvaraCitera

Milton:

alltså menade att jag sett många rättegångar men bara en irl

Jaha, det var ju verkligen glasklart! [rolleyes]


   
SvaraCitera

MinRosaElefant:

Jag hoppas det går bra för dig i rättegångarna och alla får dom straff dom förtjänar.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Sluta gnäll, det finns dom som har det värre än du!

varför säger man så? det är det sista man vill höra när man har det svårt!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Jaha, det var ju verkligen glasklart!

lägg ner den negativa attityden. vad gör det om allting inte är glasklart


   
SvaraCitera

Milton:

lägg ner den negativa attityden. vad gör det om allting inte är glasklart

Den negativa attityden? [rolleyes] Är det negativt att fråga vad du menar?

Om du citerar mig och bara skriver "irl", är det konstigt om jag undrar? Då kunde du väl lika gärna skrivit det utan att citera mig. För jag tror ärligt talat ingen förstod vad du menade med det. Men nu vet jag, och det var allt jag ville! [y]


   
SvaraCitera

MinRosaElefant:

hur ska jag orka?

Det är nog bara att se fram emot när han får sitt straff[wink], tror jag (jag har aldrig varit i en rättegång)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyra rättegångar? Du kommer få gott om cash.


   
SvaraCitera

Tobbish:

För jag tror ärligt talat ingen förstod vad du menade med det. Men nu vet jag, och det var allt jag ville!

alla gör misstag. sry för att jag inte vara så sjukt glasklar. menade att det inte ngt att reta upp sig på


   
SvaraCitera

Milton:

alla gör misstag. sry för att jag inte vara så sjukt glasklar. menade att det inte ngt att reta upp sig på

Alltså, det gör inget såklart! Men jag retade ju inte upp mig, jag bara frågade vad du menade, och det var absolut inget negativt menat. [smile]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Alltså, det gör inget såklart! Men jag retade ju inte upp mig, jag bara frågade vad du menade, och det var absolut inget negativt menat.

okej, kanske är jag som är på dåligt humör. misstänker det. sry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får fan sluta dumma dig och blir än människa kvinna


   
SvaraCitera

MinRosaElefant:

hjälp mej hur ska jag orka?alldeles för mycket på en gång!

Jag frågar mig själv samma sak varje dag. Jag väntar på en rättegång och är jättenervös över att han ska ljuga och hitta på saker som inte stämmer. Mannen jag anmälde för snart 5 månader sedan är inte mindre än min f.d fästman och sambo. Vi var tillsammans i 17 ½ månad varav vi bodde tillsammans i 14 ½ månad. Han misshandlade mig i 12 ½ månad. Han misshandlade mig dagligen även när jag var gravid med hans barn. Jag gjorde dock abort eftersom jag inte ville utsätta mitt barn för samma lidande som jag fått utstå.

Jag har varit hos polisen två gånger. Första gången när jag anmälde honom och andra gången var på förhöret. Förhöret var den 17/3, så jag hoppas att de hör av sig snart. Jag vill ha det överstökat. Han ska inte få komma undan med det han gjorde mot mig. Han har t.ex. varit inblandad i misshandel tidigare. För 5 år sedan misshandlade han en kille som slutligen avled på sjukhuset. Han ska få ta konsekvenserna för vad han gjorde mot mig och den där killen. Man gör inte så!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SourcesOfLife:

Han ska inte få komma undan med det han gjorde mot mig.

dom ska inte heller komma undan med det dom gjort mot mig!!! var stark jag kämpar var dag!


   
SvaraCitera