Aviseringar
Rensa alla

Rävspelet innan förhållande


llooll:

Hon kanske tycker att jag går för fort fram, vilket kan bli ett bakslag för mig!

Om hon verkligen gillar dig, borde hon inte tycka det. Säg att du är intresserad ialf? Något som bevisar att du gillar henne eller något. VISA INTRESSE 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Eller så visar du henne ditt riktiga jag från början, istället för att försöka spela något spel.


   
SvaraCitera

llooll:

Skulle du bli glad om en kille se det, trots att ni bara träffats 3 gånger? Skulle du inte bli 'rädd'?

Nej. Min pojkvän sade det första gången vi träffades och jag tyckte inte det var läskigt, bara fint (vi hade visserligen chattat en del i några månader innan, men ändå).


   
SvaraCitera

....Eller så släpar du ut henne i skogen och visar henne hur en riktig man tycker om rävspel....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MorlRao:

....Eller så släpar du ut henne i skogen och visar henne hur en riktig man tycker om rävspel....

Hur tror du att daten efter blir det? [cheers]


   
SvaraCitera

Sånt är gay, orkar inte med sånt. Kanske därför jag inte får några tjejer[sad]


   
SvaraCitera

Jag förstår precis vad du menar. Är skitjobbigt att inte kunna vara naturlig, utan att man hela tiden måste tänka på hur saker och ting tolkas hela tiden. Om jag inte ringer henne idag, kmr hon tolka det som en diss, och om jag ringer- kmr jag då verka för "på"?

Jag har tyvärr inget bra svar på åtgärd, möjligen att du går rakt på sak och faktiskt berättar det, ungefär så som du beskrev det i tråden, lr åtminstone säger att du gillar henne. Det kan iofs vara sjukt svårt oxå, krävs ju en del stake för att våga sig på det utan vidare, beror också på hur säker du känner dig på din sak, alltså om du känner dig säker på att hon känner samma för dig.

Lycka till


   
SvaraCitera

Håller med Hell_man här.
Tycker du borde säga i princip exakt vad du berättat i den här tråden för henne.
Om hon tycker om dig också så borde hon inte tycka att du är konstig eller för påflugen.
Berätta bara att du gillar henne väldigt mycket redan även fast du är medveten om att ni inte kännt varandra så länge.
Har du tur så lär hon känna samma sak eller så om hon tycker det går för snabbt fram så ge henne bara den tid hon behöver.
Alltid bäst att vara ärlig med hur man känner sig, även fast det kan vara jäkligt jobbigt ibland att sätta ord på vad man vill ha sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar, jag berättade för henne igår att jag gillade henne. Vi låg och pratade i telefon i två timmar och jag tänkte på allt som jag sagt här, så jag sa att jag gillade henne.

Idag fick jag standard-svaret 'vi kan väl vara kompisar'

</3


   
SvaraCitera

llooll:

'vi kan väl vara kompisar'

ajdå, synd som fan[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

ajdå, synd som fan[sad]

Tack [smile]..


   
SvaraCitera

llooll:

Skulle du bli glad om en kille se det, trots att ni bara träffats 3 gånger? Skulle du inte bli 'rädd'?

inte för att frågan var till mig men.. jag skulle nog blivit rädd och backat. om det inte var så att jag blivit störtkär direkt (vilket inte händer sådär jätteofta, tror det måste växa fram snarare)


   
SvaraCitera

llooll:

Idag fick jag standard-svaret 'vi kan väl vara kompisar'

Lika illa som hon ber en fara åt helvete ><


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Lika illa som hon ber en fara åt helvete ><

Därför det suger -.-


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera