Aviseringar
Rensa alla

Raff på WoW


Ämnesstartare

Okej, nu som det är sommarlov har jag funderat på att raffa (dvs reqruit a friend).
Jag hittar dock ingen att raffa med så jag funderar på att raffa med mig själv, dvs multi-boxa. Jag gör alltså ett nytt acc på mitt namn, lvlar upp en combo, sen när jag har hälften av alla klasser på ena accet och andra hälften av klasserna på första så flyttar jag över alla på en av de [wink]. Tänker orginellt förstår ni.

Men nu undrar jag: Kan Blizzard komma på en med att multi-boxa och om de gör det, vad händer då?

Sen läste jag någonstans för vartannan lvl så får man en gratis lvl att ge ut. Kan jag alltså multi-boxa upp 2 gubbar på accet till 60 var, och sen lvla 2 nya gubbar till 30. Sen därifrån ger jag de gratis lvlar till 60. Därefter fortsätter jag så, med de nya 60s ger jag två nya gratis lvlar från 30.
Om det fungerar så kommer jag ha full 60s på sjukt kort tid.

Tror ni att det funkar kära vänner? Har ni några andra tips att ge om multi-boxning eller raff? [ops]


   
Citera

det är typ förbjudet och dom kommer att banna dig åt helvete om du blir påkommen [bigsmile]
vilken server spelar du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

det är typ förbjudet och dom kommer att banna dig åt helvete om du blir påkommen
vilken server spelar du på?

Är det verkligen förbjudet? :O Känner några som gör det. Men kommer de på folk ens? Eller säger de bara det för att avskräcka?

Och jag kör inte wow för tillfället 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Multibox är ej förbjudet.


   
SvaraCitera

Förstår ej vart det andra F:et kommer i från.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaboom_hihi:

Multibox är ej förbjudet.

That sounds more like it 😀

Inte Gugge:

Förstår ej vart det andra F:et kommer i från.

Huh?


   
SvaraCitera

Snorbuse:

Huh?

I din rubrik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

I din rubrik.

Men förlåt Mr.Smartypants. Jag råkade skriva det som jag säger det 😛 Sawwy.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Snorbuse:

Mr.Smartypants

Har kjol på mig [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Har kjol på mig

Det är ett talesätt 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vore skoj att få lite mer info om mina frågor [crazy]


   
SvaraCitera

Snorbuse:

Det är ett talesätt 😉

Jag vet [rolleyes]


   
SvaraCitera

Snorbuse:

Men vore skoj att få lite mer info om mina frågor

Men ah oki. Har en vän som gör/har gjort så han har ej blivit bannad från wow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snorbuse:

Sen läste jag någonstans för vartannan lvl så får man en gratis lvl att ge ut. Kan jag alltså multi-boxa upp 2 gubbar på accet till 60 var, och sen lvla 2 nya gubbar till 30. Sen därifrån ger jag de gratis lvlar till 60. Därefter fortsätter jag så, med de nya 60s ger jag två nya gratis lvlar från 30

Och vad sägs om det? Säker att gratis lvlarna inte försvinner om man går över till 60? Kan man bara göra det på 59 och neråt? (Vill vara riktigt jävla säker :P)


   
SvaraCitera

Snorbuse:

Och vad sägs om det? Säker att gratis lvlarna inte försvinner om man går över till 60? Kan man bara göra det på 59 och neråt? (Vill vara riktigt jävla säker :P)

Så vitt jag vet så försvinner ej lvlarna. Var dock ett tag sedan jag hade RAF men ah. Spela upp dem till lvl 59 för att vara på den säkra sidan? [wink]


   
SvaraCitera