Aviseringar
Rensa alla

Ragga lite


Detbrorpå, go for her.


   
SvaraCitera
time
 time

Sterd:

Nej, endast yngre kvinnor.

Och du är hur gammal? [confused] (Antyder i och med detta inlägg att informationen jag begär kan vara av relevans för trådens fortsatta diskussion)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Och du är hur gammal? (Antyder i och med detta inlägg att informationen jag begär kan vara av relevans för trådens fortsatta diskussion)

Vad skulle det vara för relevans? [confused]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Och du är hur gammal? [confused]

20+ Han pluggar på högskolan och har gjort det ett tag.


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

20+

Jag lever så mycket i det förflutna - kände mig plötsligt som en femtonåring och tyckte 20+ lät lite peddo. Sen insåg jag att, shit, jag fyller 19 om fyra veckor och min sambo är snart 23. [chocked]

Sterd:

Vad skulle det vara för relevans?

Om du inte kan lista ut det själv blir jag lite oroad. Om du ber oss om raggningsobjekt och specifierar att du gillar yngre kvinnor, hur ska vi då kunna ge dig yngre kvinnor, om vi inte vet vem som är yngre än dig? [confused]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag lever så mycket i det förflutna - kände mig plötsligt som en femtonåring och tyckte 20+ lät lite peddo. Sen insåg jag att, shit, jag fyller 19 om fyra veckor och min sambo är snart 23. [chocked]

Dude, sitter där själv. Fast att jag fyller 20 om 15 dagar och inte har någon sambo. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

du gillar yngre kvinnor

Alltså, alla gör det.

timeisrunningout:

hur ska vi då kunna ge dig yngre kvinnor, om vi inte vet vem som är yngre än dig?

Det är ju bara att chansa [y]


   
SvaraCitera
time
 time

Sterd:

Alltså, alla gör det.

Så untrue.

Sterd:

Det är ju bara att chansa

Hur ung? 12 eller 17? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Hur ung? 12 eller 17?

Tillräckligt gammal för att man ska kunna föra intressanta samtal, tillräckligt ung för att fortfarande vara fast (och lätt att få i säng). Strax över 20 någonstans alltså.


   
SvaraCitera

Sterd:

endast yngre kvinnor.

om du mognar lite själv så slipper du leta dig ner i åldrarna för att hitta någon på din nivå [no-no]
är helt övertygad om att det är så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

om du mognar lite själv så slipper du leta dig ner i åldrarna för att hitta någon på din nivå

Världens sämsta argument, faktiskt [smile] Lätt att slänga ur sig men helt substanslös.


   
SvaraCitera

Sterd:

Världens sämsta argument, faktiskt [smile] Lätt att slänga ur sig men helt substanslös.

Men det stämmer ju oftast. I den här åldern i alla fall.


   
SvaraCitera

Sterd:

Alltså, alla gör det.

EUhh, vhfaj-rysningar

timeisrunningout:

17?

Detta är väl fortfarande lite hmm om han hade varit... säg 30+ som exempel då. Eller?

isola:

om du mognar lite själv

Är det något jag märkt så är det att när man är ung så vill man vara äldre och mogen. När man väl blir äldre och mognar så vill man vara ung igen. Oavsett kön. Detta gäller visserligen inte enbart mognad, utan precis som att man vill ha det man inte kan få så vill man ju också vara det man inte är... typ.


   
SvaraCitera

Känns som att du borde låta bli, så blir nog alla på um gladare.


   
SvaraCitera

Storchen84:

EUhh, vhfaj-rysningar

[love][cry]


   
SvaraCitera