Aviseringar
Rensa alla

Ragga på bussen?


Ämnesstartare

heej 🙂

har spanat in en söt kille som alltid åker samma buss som mej, undrar bah, kan man ragga på nån man inte direkt snackat me tidigare eller så på en buss? och hur i sånna fall? är lixom inge bra på o "ragga" för är ganska blyg oså


   
Citera
Ämnesstartare

visa honom dina tungskills [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ju typ "äre ledigt här? *flashar brösten*" och sätta dig bredbid honom även om det finns andra lediga säten. sen kan ni prata om dina bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

visa honom dina tungskills

jaså de tror du funkar (a) får testa de då 😉

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

du kan ju typ "äre ledigt här? *flashar brösten*" och sätta dig bredbid honom även om det finns andra lediga säten. sen kan ni prata om dina bröst

men jag går nästan alltid på innan honom, ska jag bah byta plats helt random? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma1995:

men jag går nästan alltid på innan honom, ska jag bah byta plats helt random? ;o

Genomför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låtsas att du tappar något under honom. Oh yeaaah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Genomför.

aha?o sen då? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma1995:

aha?o sen då? ;o

Bor du under en sten? Hälsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Låtsas att du tappar något under honom. Oh yeaaah.

hahahah xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emma1995:

jaså de tror du funkar (a) får testa de då 😉

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, inga tips men ska bevaka denna tråden! Också funderat på det ibland. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag skulle bli förvånad och glad om någon i huvudtaget kom och pratade med mig på bussen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag skulle btw bli irriterad om någon började prata med mig på bussen för det är min alone-time och jag brukar alltid vara helt inne i musik. så var säker på att du inte stör honom innan du make:ar a move [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag skulle bli förvånad och glad om någon i huvudtaget kom och pratade med mig på bussen.

aa jag me, men vet inte hur jag ska börja snacka me en helt främmande person, förutom att säga hej alltså, kul om man kan säga nått annat än; hej hur är läget? .. hmm


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jag skulle btw bli irriterad om någon började prata med mig på bussen för det är min alone-time och jag brukar alltid vara helt inne i musik

enstörig. [badgrin]

emma1995:

aa jag me, men vet inte hur jag ska börja snacka me en helt främmande person, förutom att säga hej alltså, kul om man kan säga nått annat än; hej hur är läget? .. hmm

Sätta sig bredvid och säga hej i alla fall. Eftersom du åker buss ofta med honom så kan du sätta dig bredvid honom och hälsa. Det är en början.


   
SvaraCitera