Aviseringar
Rensa alla

Ragga på festival


Ämnesstartare

Hur många hångel brukar ni få när ni drar på festival? Några raggningstips för hur man lättare kan få ragg där? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

[rolleyes]


   
SvaraCitera

vet inte tror inte jag hade fått några iaf[shake]


   
SvaraCitera

Shit man får hångla på festival. Ska fan ta tillfället i akt.

OnT så brukar jag känna mig för slampig för att vilja pussas med fler än en per event. Det blir oftast nån jag känner också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KISSMEKISSME:

Hur många hångel brukar ni få när ni drar på festival? Några raggningstips för hur man lättare kan få ragg där?

Man FESTIVALKNULLAR på festival. Det är ett utav de enda ställena i sverige där folk horar överallt!

Jag har kört "jag har borstat tänderna, ska vi hångla?" på Arvika på en vän. Funkade [n]

Annars så funkar det med att helt enkelt börja hålla på med nån som sitter i ett camp och ser rätt ensam ut.

Man kan inte vara picky på festival!


   
SvaraCitera

inga


   
SvaraCitera

Zittam:

folk horar överallt!

Zittam:

Man kan inte vara picky på festival!

Går inte ihop riktigt? Eller blir de eftertraktade också nasty på festival, så ALLT är bottenskrap? Eller är man tvungen att följa normen och ligga med alla? 😮


   
SvaraCitera

På festival knullas det bara runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Eller

standby:

ligga med alla?

Fy fan:

På festival knullas det bara runt.

What he said.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Några raggningstips för hur man lättare kan få ragg där?

"Var tjej".


   
SvaraCitera

Alltså, det är i stort sett så enkelt som att bara finnas. Att bara vara där.

Så enkelt är det.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Några raggningstips för hur man lättare kan få ragg där? [smile]

Alltså, det blir inte lättare än det redan är. Och det är patetiskt att behöva festival för att få ligg eller strul, just eftersom att alla kan få det. I princip.

KISSMEKISSME:

Hur många hångel brukar ni få när ni drar på festival?

Så många jag vill. Vilket oftast blir en, vanligen pojkvännen om det är den jag åker med.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Några raggningstips för hur man lättare kan få ragg där?

Ett enkelt och effektivt sett är att införskaffa en megafon som du sedan använder för att fråga varje förbi passerande människa av rätt kön (om du är en kräsen människa vill säga) om den personen vill ligga. 50/50 alltså.


   
SvaraCitera

KISSMEKISSME:

Hur många hångel brukar ni få när ni drar på festival?

Har aldrig kysst någon i mitt liv. 🙁
Har aldrig varit på en festival tror jag. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KISSMEKISSME:

Hur många hångel brukar ni få när ni drar på festival? Några raggningstips för hur man lättare kan få ragg där? [smile]

Om du super dig redigt full, klär av dig naken och skriver massor pinsamma saker på kroppen så kommer alla vilja knulla med dig.

Förstår förövrigt inte varför du vill ha tips för att lättare ragga på festival. Vore roligare att glida runt i en rullstol och försöka få så många ligg som möjligt, då blir det lite sport över det.


   
SvaraCitera