Aviseringar
Rensa alla

Ragga på kille med låg självkänsla..?


reben

bäbisen:

men om killen sade så här då: "jag tycker du verkar intresant, får jag dejta dig?". vad hade du svarat då?

beror väl på om den e d oxo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

beror väl på om den e d oxo

Vad har du för "krav"?


   
SvaraCitera
reben

bäbisen:

Vad har du för "krav"?

sugen elr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

sugen elr

nej.

nå vilka krav har du?


   
SvaraCitera

behandla den som en vanlig människa och se om attraktion uppstår/fortsätter...?

B


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom som behandlar folk som objekt fattar inte det själva

elverpigen:
behandla den som en vanlig människa och se om attraktion uppstår/fortsätter...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: attraktion uppstår/fortsätter...?B

finns inte. man måste visa att man vill..?! sex o par skapas ju av kåthet..!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:
Dom som behandlar folk som objekt fattar inte det själva

Precis min tanke.


   
SvaraCitera
Draft

bäbisen: Ge mig lite tips på hur ja ska tolka hans signaler samt raggtips. För jag har på nått vis fått för mig att han är lite intresserad.

om killen är extremt osäker så får du räkna med att ta alla initiativ själv.
osäkra människor generellt kommer att göra allt i sin makt för att intala sig själva att de bara inbillar sig saker för att slippa bli besvikna eller sårade.
Så vill du verkligen ha tönten så får du ignorera hans signaler totalt och bara köra på tills dess att han uttryckligen säger åt dig att lämna honom ifred.

med osäkra får man alltså gå emot alla tidigare raggningsregler och tips.
Det där med att vara "för på" finns inte. Go for broke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

om killen är extremt osäker så får du räkna med att ta alla initiativ själv.
osäkra människor generellt kommer att göra allt i sin makt för att intala sig själva att de bara inbillar sig saker för att slippa bli besvikna eller sårade.
Så vill du verkligen ha tönten så får du ignorera hans signaler totalt och bara köra på tills dess att han uttryckligen säger åt dig att lämna honom ifred.

med osäkra får man alltså gå emot alla tidigare raggningsregler och tips.
Det där med att vara "för på" finns inte. Go for broke!

intresanta tankar. är dock inte bi,gay. jag bara undrade vad ni tänkte om ämnet.

hur raggar man på tjejer med dåligt självförtroende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäbisen:

intresanta tankar. är dock inte bi,gay. jag bara undrade vad ni tänkte om ämnet.

hur raggar man på tjejer med dåligt självförtroende?

Asså vad är attraktivt med en kille med dålig självkänsla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spotify:

Asså vad är attraktivt med en kille med dålig självkänsla?

Absolut ingenting. Det är avskrämmande. Har man dåligt självförtroende då dör man oskuld.

Men jejer med dåligt självförtorende är lite sött och kvinnligt. Killar bryr sig inte om tjejer har dåligt självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om han ger allra minsta lilla intresse tillbaka, jag menar bara as lite så har du vunnit.

 


   
SvaraCitera

Jag kan nästa prata för honom. Men för det så ska inte ni på UM tro att jag är så blyg och "instängd".
Men om han öppnar sig för dig och pratar om en massa saker och berättar hemligheter för dig och osv så har du vunnit en del av han. Sen får du se vad som händer, om han är sugen.
Gör bara inte som en tjej jag öppnade mig för och har kvar LITE känslor för att hålla på med en vid sidan av. De har en gjort med mig och jag vet inte, blir avis på han som får vara hennes kille. Kan inte sluta tänka på henne men försöker att inte tänka på henne. Men det är en helt annan historia. Over and out. Trevlig helg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vara nice om tjejer också ville ha töntar och losers..


   
SvaraCitera