Aviseringar
Rensa alla

Ragga på mig


Åtta
Ämnesstartare

Konkurrens sägs ju skapa bättre produkter, lägre priser, bättre service o.s.v. Så varför inte applicera det på relationer, på det mest pragmatiska sätt jag kan komma på?

Jag har ju, som vissa av er vet, redan en flickvän. Men genom att skapa lite konkurrens så kanske vi kan få henne att bli en ännu bättre flickvän (bättre service, lägre priser och bättre "produkter" [blush]). Om inte annat så kanske någon av hennes konkurrenter erbjuder såpass bra varor att jag byter återförsäljare (jag är ju man, och vi är ju inkapabla att bilda emotionella band). Hur som helst så är det en win-win situation för mig.

Reglerna är enkla! Vad har ni att erbjuda? Priset är en 18-årig hunk. [cool]


   
Citera

Hade blivit jätteledsen om min pojkvän gjorde en sån här tråd. [sad]
Men jag förmodar att Fru Capture är medveten om tråden och även din oseriositet. DOCK ÄR JAG INTE SÅ SÄKER PÅ ATT HON INNERST INNE ÄR SÅ GLAD ÖVER DETTA!


   
SvaraCitera

Hahhaa. Fan vad elakt. Jag gillare[party]


   
SvaraCitera

är inte homo[blush]


   
SvaraCitera

Hahahaha!


   
SvaraCitera

[badgrin]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

SUKOF:

Men jag förmodar att Fru Capture är medveten om tråden och även din oseriositet. DOCK ÄR JAG INTE SÅ SÄKER PÅ ATT HON INNERST INNE ÄR SÅ GLAD ÖVER DETTA!

Hon är nog inte medveten om tråden, dock säkerligen min oseriositet. Det är sån här skit man får stå ut med som min flickvän. [no-no] I gengäld är jag dock generös, snygg, rolig, intelligent och enormt kärleksfull av mig. [smile]


   
SvaraCitera

hahahahahahahahahah


   
SvaraCitera

Åtta:

lägre priser

Nu får hon fint rykte[wink]


   
SvaraCitera

Hahaha, ojjsan.[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ska jag behöva börja eller? :c


   
SvaraCitera

Du kan få min chokladask, det är 3/4 av innehållet kvar.[cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

I gengäld är jag dock generös, snygg, rolig, intelligent och enormt kärleksfull av mig.

Tror dig inte.


   
SvaraCitera

Dude... Nej. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Stackars Mimmi. Dumma du! [mad]


   
SvaraCitera