Aviseringar
Rensa alla

Ragga som tjej?


Sätt dig i killes knä och dra runt din arm runt hans nacke och va gullig och säg 'Förlåt om jag satte mig men jag fick så ont i benen, inte orkar du lyfta mig? (med glimten i ögonen och leendet ska va äkta' Blink


   
SvaraCitera
Gifted

stinish: Nej...Ledsen men tänkte att det kanske uppskattas av killar

Inte alls säkert att det är uppskattat - du uppskattar det säkert inte, så varför skulle killar göra det?


   
SvaraCitera

Gifted: Inte alls säkert att det är uppskattat - du uppskattar det säkert inte, så varför skulle killar göra det?

Jag kan ju inte tala för alla killar i världen. Men jag tror att fler killar uppskattar det än tjejer. Men det är bara vad jag tror!Glad


   
SvaraCitera

Haha, det finns inget direkt enda sätt att få en kille att falla för dig. Varje person är unik och det är heller inte alltid det funkar. Det låter väl klyschigt men jag går alltid på två saker:  1) Var dig själv! Om det är en relation du är ute efter kan du ju inte fejka din väg igenom den. Ärlighet är allt. 2) Våga. Var modig. Tro på dig själv. I min erfarenhet har det alltid gått sämst för mig att hitta någon när jag mår som sämst eller känner mig väldigt osäker på mig själv. Att gå in med inställningen att det är okej om du tar första steget och han inte nappar, men att då ta chansen! Boosta dig själv. Nekar han, är det hans förlust eller hur?  För kärlek måste man alltid våga. Det är mitt tips:) Bara börja med ett enkelt "Hej" eller "Hur är läget?" på Facebook, sms eller liknande om du inte vågar prata när ni ses (om ni nu känner varandra?). De flesta svarar och man märker ganska snabbt om intresset eller någon kemi finns. Lycka till!  PS. Många killar är riktigt blyga när det kommer till tjejer, även om de kan verka så självsäkra utåt. När en tjej tar första steget kan det vara precis vad de behöver!


   
SvaraCitera
Civic

Vissa känslor för honom 


   
SvaraCitera

Armagedon:

Är det så man får dig på fall? Blink

Nä, men det uppskattas väll inte av någon.
Det bästa är väll att du är dig själv. Och är det någon du redan känner, berätta hur du känner och blotta dina känslor. 

varför inte? det har funkat med alla tjejer jag har nypt på stjärten. att höra om någons "känslor" är bara jobbigt 


   
SvaraCitera

stinish: Nyp honom på stjärten Söt

Armagedon: Är det så man får dig på fall? Blink

Bättre att nypa "på" stjärten än att nypa honom i kuken.  Mycket glad


   
SvaraCitera

De bästa tipsen jag kan ge är bara att vara dig själv Glad Du kommer ingen stanns med att vara "fake " varken i förhållanden och vanliga livet. 

Säg hur du känner för personen och fråga hur personen känner för dig Hjärta 


   
SvaraCitera

Skoja med honom och ge honom komplimanger. Visa dig intresserad av honom, och ställ fria frågor. 
Och som nån sa, det ultimata är att visa brösten.Nä skoja bara


   
SvaraCitera
Gifted

stinish: Men det är bara vad jag tror!

stinish: Nej...Ledsen men tänkte att det kanske uppskattas av killar Mycket glad

Så, något du ogillar tror du uppskattas av killar? Det är lite som att jag skulle säga "jag gillar inte analsex, men jag tror alla tjejer uppskattar det".


   
SvaraCitera

S3ON:
beror ju på vad han har för personliga preferenser, killar är inga djur som sätter på allt som rör sig direkt, vad tror du egentligen människa. :$

Om så var fallet hade det räckt med att be honom vidröra dina intima delar lr dyl. Oskyldig

xD


   
SvaraCitera

Handlar det här om att Ragga eller att vara attraktiv eller båda? Ragga genom att visa intresse på valfritt och relativt taktiskt sätt (så att du ej framstår som psykiskt sjuk eller en sociopat, i värsta fall). Var attraktiv genom att ta fram dina bästa sidor och ditt bästa humör. Var aldrig för ärlig om dina problem, dels för att problem oftast är temporära och går att lösa så det är egentligen inte viktigt att förmedla infon om dem till andra såvida du ej behöver ventilera eller be om hjälp osv. Lämna den negativa utanför, ta fram det positiva och visa intresse: var glad och snäll - räcker så 🙂


   
SvaraCitera
Gifted

stinish: Men jag tror att fler killar uppskattar det än tjejer. Men det är bara vad jag tror!Glad

Av de ganger det har hant mig har det mest varit obehagligt - det ar inte riktigt ett bra satt att introducera sig pa.


   
SvaraCitera

20160829_225125.jpg


   
SvaraCitera