Aviseringar
Rensa alla

Ragga upp kassörskan


Dead-Inside:

ge henne en lapp med mitt nummer

Smussla ner lappen på något bra sätt!

Eller, ge henne en fin komplimang, fråga om hennes telefonr/msn, eller om ni göra något någon dag?

Vad väntar du på? Go and get her![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

Smussla ner lappen på något bra sätt!

Så om det var du som satt i kassan så skulle du alltså höra av dig?

Kan vara kul att se vad alla flickor säger om det här eftersom det var en flicka jag fick tipset av.


   
SvaraCitera

"Brukar du hänga här ofta eller? [wink]"


   
SvaraCitera

Dead-Inside:

För mig är det väääldigt svårt att vara mig själv och avslappnad när jag vet att det är en grupp av människor som passivt bedömmer mig.

jo, jag brukade vara sån också :p

Det är bara att börja tänka och få in i huvudet att DU är det bästa som finns och det spelar ingen roll vad folk som du inte känner tycker om dig.

Fan vad är det värsta som kan hända? Hon gillar dig inte. Big deal? Du känner ju inte henne ändå, och det finns alltid fler folk i världen.

Att tänka att hon är din enda chans i hela vida världen är väldigt dumt och om det inte blir någonting av det blir man bara otroligt besviken på sig själv.


   
SvaraCitera

Dead-Inside:

Så om det var du som satt i kassan så skulle du alltså höra av dig?

Om jag fann dig attraktiv, ja. Kanske sms:a, men mest troligtvis adda på msn, då det känns mest bekvämt.

Men, för gudskull, fråga henne istället om hennes msn eller nummer istället! Annars kanske det finns en risk att bli dissad! [wink]


   
SvaraCitera

Skaffa sommarjobb på affären.
Sen säger du förslagsvis typ "Hej" på fikarasten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Skaffa sommarjobb på affären.
Sen säger du förslagsvis typ "Hej" på fikarasten.

"Hej, heter Johan 🙂 Vad heter du?"
"Namn"
"Ah! Okej, vad trevligt. Jag tog jobb här bara för att prata med dig, för jag tycker du är så söt.
...
Hångla lite?"
"Ah, såklart!"

? [wink]

Men ja det känns ju lite värdelöst som ett seriöst förslag. Har inget som helst intresse av att jobba, varken på sommaren eller annars. Även om det kanske skulle vara värt att offra sig så är det ju inga garantier för att det blir något av det.

Flummig:

Men, för gudskull, fråga henne istället om hennes msn eller nummer istället! Annars kanske det finns en risk att bli dissad!

Vafan, jag kan väl bli dissad ändå? [censur]


   
SvaraCitera

Dead-Inside:

Vafan, jag kan väl bli dissad ändå?

Jo, men, då vet du ju. Om du ger ut din msn ditt nummer vet du ju inte riktigt om du blivit dissad eller inte, om inte inte addar/smsar dig. [cute]


   
SvaraCitera

Vi säger såhär då, du behöver ju inte fråga om hennes nummer första gången du pratar med henne. Visa att du är en social och rolig person att vara med genom att småprata när du är och handlar.

Allting behöver ju inte ta fem minuter. Plus att om du inte försöker få hennes nummer direkt visar det för henne att du inte tycker hon är den enda kvinnan som finns i världen. 🙂


   
SvaraCitera

Dead-Inside:

Men ja det känns ju lite värdelöst som ett seriöst förslag. Har inget som helst intresse av att jobba, varken på sommaren eller annars. Även om det kanske skulle vara värt att offra sig så är det ju inga garantier för att det blir något av det.

Jahapp, du är sådan ^^

Dead-Inside:

"Hej, heter Johan 🙂 Vad heter du?"
"Namn"
"Ah! Okej, vad trevligt. Jag tog jobb här bara för att prata med dig, för jag tycker du är så söt.
...
Hångla lite?"
"Ah, såklart!"

Nja snarare som ett sätt att få prata med henne i lugn och ro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Nja snarare som ett sätt att få prata med henne i lugn och ro.

Mjo, det jag letar efter iofs.


   
SvaraCitera

Jag har också en som jobbar i affär jag vill prata med. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp ett gäng blommor plus dina alldagliga artiklar, gå till kassan där hon är... Utan tvekan kommer hon få upp ögonen för dig när står där med blommor i korgen... Efter att du betalt dom säger du bara:
- ursäkta men dom är faktiskt åt dig!
Sen bjuder du ut hon [wink] ... ni får barn och gifter er!

... lr så kanske dom inte har blommor där [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så sjuuukt cheesy. Hahahaha, tror dom har blommor. Sjukt, sjukt cheesy.


   
SvaraCitera

Dead-Inside:

Mjo, det jag letar efter iofs.

xakt


   
SvaraCitera