Aviseringar
Rensa alla

Raggar Mona röster bland våldtäktsmän och annat avskum?


Ämnesstartare

Skärholmen. Kan tänka mig att hon försöker locka till sig ALLA, även våldtäktsmän, rånare, kriminella etc.


   
Citera
Ämnesstartare

Någon som har fördomar om Skärholmen tydligen.
Dold text: Men ja, antagligen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused] Deras röster är lika mycket värda som alla andras, jag förstår inte problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

[confused] Deras röster är lika mycket värda som alla andras, jag förstår inte problemet.

Jag tror du förstår problemet mycket väl. Hon vill belöna såna här avskum och straffa oss svenskar/nordbor.


   
SvaraCitera

Arazoid:

Jag tror du förstår problemet mycket väl. Hon vill belöna såna här avskum och straffa oss svenskar/nordbor.

Eh, på vilket sätt är det en belöning att få "privilegiet" att rösta på någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Hon vill belöna såna här avskum och straffa oss svenskar/nordbor.

Jag tycker att du är väldigt nojig. Sen så kan ju svenskar/nordbor också vara våldtäksmän, rånare och kriminella [cute]

Arazoid:

Jag tror du förstår problemet mycket väl.

Nä, det gör jag inte. Röst som röst och alla politiker fiskar efter röster till sitt parti, det är ingen nyhet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halva ND är kriminella och du ska ju tydligen rösta på dem. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What rödingajävel said [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våldtäktsmän är inte sämre än nassar. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jedi:

Våldtäktsmän är inte sämre än nassar. [smile]

Och vilka är "nassar" enligt dig? Vi på ND vill trygga och bevara Sverige svenskt! Den här massinvandrings experimentet som startades av sossarna är ett totalt misslyckande har vi konstaterat och vi vill därmed återskapa det trygga Sverige som vi hade! Ett land man kunde vara stolt över! Ni framställer det här som att vi ska starta tredje riket och sätta upp koncentrationsläger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du menar alltså att Skärholmen endast består av våldtäktsmän, rånare och kriminella, men inte ett enda offer? [confused]

Arazoid:

Vi på ND vill trygga och bevara Sverige svenskt!

Går du inte OT nu i din egen tråd nu? Den handlar väl ffs om Monas inställning till invandrare och inte ND?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Riksdagsvalet 2010


   
SvaraCitera

Arazoid:

Hon vill belöna såna här avskum och straffa oss svenskar/nordbor.

ja, mona muslim är egentligen en arab som gillar våldtäktsmän!!!!

bärs oc bränn vin vi super tills vi spyr !!! bärs o brännvin gammal svensk passion !!!! bräs o brännvin skinhead tradition!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Skärholmen. Kan tänka mig att hon försöker locka till sig ALLA, även våldtäktsmän, rånare, kriminella etc.

Haha, jag tror inte att du är rasist på riktigt. Du är bara postironisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

bärs oc bränn vin vi super tills vi spyr !!! bärs o brännvin gammal svensk passion !!!! bräs o brännvin skinhead tradition!!!

[love]


   
SvaraCitera