Aviseringar
Rensa alla

Raggnings-dagboken!


Ämnesstartare

Jo nu tänkte jag att vi kunde starta en liten raggningsdagbok här på ungdomar.se!
Fult ord egentligen men jag ska förklara vad jag menar med detta.

Som jag har läst här så finns det jätte många som letar efter en tjej/kille så då tänkte jag att alla kan skriva här som en liten dagbok om vad som händer osv.

Skriv gärna hur just eran situation är, vad ni gör för att få kontakt och om när ni umgås så kan ni sen skriva vad som hände och alla konsekvenser.
Då kan alla få både tips och lära av varandras misstag.

Var det nån som fattade vad jag menade? Om ni gör det så är det bara att skriva på 🙂


   
Citera

[y] bra idé, får se ifall jag kommer kunna skriva ner min situation [blush]


   
SvaraCitera

Jag raggar inte, har hört att det är okvinnligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihi okej om ni ber om det så kan jag börja 😉

Jag gillar en kille lite grann iaf som är 2 år äldre än mig. Men jag träffar honom bara två gånger i veckan då vi har lektion samtidigt. Vi började typ snacka för två veckor sen men han verkar lite intresserad av mig och tvärt om. [wink]

Så imorgon kommer vi att ha lektion samtidigt så jag hoppas på att kunna skriva nånting om vad som händer. Vill inte komma sent till lektionen så jag kan sitta bredvid honom!

En annan sak är den att jag är lite intresserad av några andra killar också men killen som jag skrev om innan är den jag har "kommit längst med". 🙂

Lite smått komplicerat där![ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Jag raggar inte, har hört att det är okvinnligt.

Äsch spela roll, this is 2008!


   
SvaraCitera

hahaha


   
SvaraCitera

built this way:

Äsch spela roll, this is 2008!

Nej men usch, låt oss vara lite konservativa vad gälle kärlek/dejting/raggning åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Nej men usch, låt oss vara lite konservativa vad gälle kärlek/dejting/raggning åtminstone.

Men man kommer ju ingen vart annars [cool]
Nu är det inte så heller att jag uppmanar tjejer att skriva hur det gick när de sa: Tjena kexet, står du här och smular? till diverse killar.[rolleyes]

Om nånting är okvinnligt är det raggningsrepliker men inte att ragga!


   
SvaraCitera

[blush] de finns en 1 år äldre fett het kille i skolan som jag aldrig snackat me o aldrig kommer våga göra........
tydligen har vi två mutual friends på facebook o han känner ett par andra treor som jag typ "känner" men thats all [zzz]

han är bara ögongodis, oki? [blush]

DE VA ALLT


   
SvaraCitera

finns en kille på min skola som är söt
träffade han i somras och han sa att han tyckte jag var söt[blush]
det var gulligt tycker jag, men nu i skolan pratar vi aldrig


   
SvaraCitera

me likey a girl, who me likey a little, but most as friendy 🙁 (är seriös även om det låter oseriöst på sättet jag skrev på :))


   
SvaraCitera

built this way:

Tjena kexet, står du här och smular? till diverse killar.

x D

built this way:

Om nånting är okvinnligt är det raggningsrepliker men inte att ragga!

Jag är inte alltid seriös, okej? : P


   
SvaraCitera

ohYEA_:

de finns en 1 år äldre fett het kille i skolan som jag aldrig snackat me o aldrig kommer våga göra........

Prata med honom du har inget att förlora på det. Ser du tillbaka på det här när du är äldre kommer du bara att skratta åt det och tänka; what was i thinking? blir det ingen flört så kan ni alltid bli vänner. Det är inget fel med att tro att man kan få vilken kille man vill.. det får en bara att må bättre och samtidigt attraherar din utstrålning andra mäniskor och på ett sätt är det en win-win situation. tror du att han kommer att gilla dig så gör han det oftast. Så tänker iaf jag och det funkar bättre än man kan tro.

Min situation; 100% singel and loving it. Killar begränsar bara din frihet och man är inte lika självständig längre. Har inget mer att bidra till denna dagbok.

Ha det bra nu avreggar jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska bli kul att läsa [rolleyes]


   
SvaraCitera

Simplicity:

Prata med honom du har inget att förlora på det.

NEVER.. Alltså, detdär tipset ger jag till alla som är i samma situation och jag tror på det, men nej [blush]


   
SvaraCitera