Aviseringar
Rensa alla

Raggningsrepliker, vilken är bäst?


"tycker du den här trasan luktar kloroform?"


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

Haha åh, så låter det säkert i pausen under Viktväktarnas möten <3

ont: Inga alls. INGA ALLS!!


   
SvaraCitera

raggningsrepliker är bara skräp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här har du något du kan använda eller bygga vidare på. kom ihåg inget är rätt eller fel – det ända som räknas är hur du levererar det och vilken reaktion du får:

#1: “Visste du att det kräver 4 muskler att le – men 42 att se grinig ut. Du kan spara en hel del av energi”

#2: “Du ville vara mycket mer inbjudande om inte du satt med armar och ben i kors.”

Bara till en tjej som VERKLIGEN ser bra ut:
#3: “En annan gång kanske du kan snygga till dig lite, och inte bara gå på ut direkt från sängen och med mjukiskläder!”

Kom ihåg att le med din kommentar – så inte det blir en kritik, men bara en liten pik eller ett skämt du gör.

Om hon verkligen snyggat till sig, tål hon också ett par hoplösa råd om mode (på skoj) - där du föreslår t.ex. mer löst sittande kläder, ett fult hårband med lila prickar, en handväska i äkta HÄST-läder och en ny Nokia 3310 till att matcha hennes outfit.

“Nej, du ser söt ut. Det är synd att du inte är min typ.”

--------
från http://fadichamoun.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

"tycker du den här trasan luktar kloroform?"

Bäst [love]


   
SvaraCitera

Avregistrerad:
Här är mitt nr, om du inte hittar någon bättre ikväll så ring!

Mm


   
SvaraCitera

"Gillar du att vara dum i huvudet? För i så fall borde du följa med mig hem ikväll.."

den repliken fick jag höra när jag var ute en kväll..den funkade inte på mig men..


   
SvaraCitera

2010 var längesen 


   
SvaraCitera

Va de vattnet som gick, eller fick du bara syn på mig?


   
SvaraCitera

Gillar du datorer? Du kanske vill pröva min joystick?


   
SvaraCitera

Om jag var en ekorre och du var min nöt, skulle jag äta upp dig för du är så söt 


   
SvaraCitera

Vill du gå och prata, eller ska vi fortsätta flirta på avstånd?


   
SvaraCitera

Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller skall jag köra ett varv till runt kvarteret.


   
SvaraCitera

"om du var en tärning skulle jag slå dig tills jag fick sex"


   
SvaraCitera

ska vi sova hos dig eller mig babe? 😉


   
SvaraCitera