Aviseringar
Rensa alla

raka?


Ämnesstartare

är det jävligt bögigt att raka bort hår på bröstet,armar, ben osv? jag funderar på att göra det. är ju rätt bögigt men hår är obekvämt


   
Citera
Ämnesetiketter

[crazy]


   
SvaraCitera
KSENIA

NEJ DET ÄR INTE BÖGIGT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle någon någonsin vilja raka bort armhår? det skulle väl vara om man har oerhörda mängder av det, men då är rakning ändå fel tillvägagångssätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det är ännu mer obekvämt med stubb överallt.


   
SvaraCitera

bög är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

NEJ DET ÄR INTE BÖGIGT

så jag borde raka?

Leijonsparf:

varför skulle någon någonsin vilja raka bort armhår? det skulle väl vara om man har oerhörda mängder av det, men då är rakning ändå fel tillvägagångssätt.

jag har inte överdrivet mycket hår på armarna men jag tycker hår är jobbigt. ja men ta bort det då om det låter bättre

enhimmelskdrog:

tror det är ännu mer obekvämt med stubb överallt.

nää blir ingen stubb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag har inte överdrivet mycket hår på armarna men jag tycker hår är jobbigt. ja men ta bort det då om det låter bättre

men hur fan kan det vara obekvämt? vad använder du för kläder egentligen, ringbrynja?

patrick bateman:

nää blir ingen stubb

jo, det blir det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

men hur fan kan det vara obekvämt? vad använder du för kläder egentligen, ringbrynja?

hahahaha. nej. jag vet inte, tycker det är ivägen och irriternade bara. svårt att besrkiva

Leijonsparf:

jo, det blir det.

hmm kanske men stubb är skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nää blir ingen stubb

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahahaha. nej. jag vet inte, tycker det är ivägen och irriternade bara. svårt att besrkiva

men seriöst, bär man ringbrynja med någon regelbundenhet så kan jag se rimligheten i att hår på armarna är obekvämt, men det är väl typ enda tillfället.

patrick bateman:

hmm kanske men stubb är skönt

fast det är det ju inte. det blir rätt obekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[confused]

ingen märkvärdig stubb

Leijonsparf:

men seriöst, bär man ringbrynja med någon regelbundenhet så kan jag se rimligheten i att hår på armarna är obekvämt, men det är väl typ enda tillfället.

ja men jag tycker det är jobbigt ändå

Leijonsparf:

fast det är det ju inte. det blir rätt obekvämt.

tycker inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är helt okej att raka, armarna låter dock lite väl extremt om du nu inte har ovanligt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armarna[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ben

och armar. alltså nää...

fast du gör som du vill[crazy]
tänker mest på stubb osv, oskönt


   
SvaraCitera