Aviseringar
Rensa alla

Raka benen?


Bränn bort håret med eld så har du ryggen fri


   
SvaraCitera
Yaren

pommes045:

Och det e inte "tjejigt" eller "bögigt

Nej, det har jag inte sagt 🙂 


   
SvaraCitera

Har aldrig hört talas om mer än extrema sportfreaks som rakar benen. Å andra sidan finns det en anledning varför vi killar har begåvats med mer eller mindre håriga kroppar vilket jag inte ska fördjupa mig i av okunskap. 


   
SvaraCitera

islamofoben:
Har aldrig hört talas om mer än extrema sportfreaks som rakar benen. Å andra sidan finns det en anledning varför vi killar har begåvats med mer eller mindre håriga kroppar vilket jag inte ska fördjupa mig i av okunskap. 

Fast tjejer har ju också hår på kroppen och ickebinära också 


   
SvaraCitera

pommes045: Fast tjejer har ju också hår på kroppen

Fast inte i samma omfattning som killar/män har.

pommes045: och ickebinära också

Vad är det?


   
SvaraCitera

islamofoben:

Fast inte i samma omfattning som killar/män har.

Vad är det?

Fast jo kan dom ha! 
Ickebinär är om man inte e kille eller tjej


   
SvaraCitera

pommes045: Fast jo kan dom ha!

Självfallet har väl de flesta tjejer lite lätt kroppsbehåring men den går ju i vart fall inte att jämföra med vad killar har.

pommes045: Ickebinär är om man inte e kille eller tjej

Jag vet att du är trans och född som tjej men så länge som du inte börjar äta manligt könshormon så lär du inte få kroppsbehåring som en kille och inte skäggväxt heller för den delen. Så just vad beträffar kroppsbehåring/skäggväxt så finns det BARA tjejer/kvinnor och killar/män. Kroppsbehåring har inget med "ickebinär" att göra.


   
SvaraCitera

islamofoben:

Självfallet har väl de flesta tjejer lite lätt kroppsbehåring men den går ju i vart fall inte att jämföra med vad killar har.

Jag vet att du är trans och född som tjej men så länge som du inte börjar äta manligt könshormon så lär du inte få kroppsbehåring som en kille och inte skäggväxt heller för den delen. Så just vad beträffar kroppsbehåring/skäggväxt så finns det BARA tjejer/kvinnor och killar/män. Kroppsbehåring har inget med "ickebinär" att göra.

Fast asså e använd hjärnan lite ska du se att det går bättre?


   
SvaraCitera
Haien

pommes045:

Fast asså e använd hjärnan lite ska du se att det går bättre?

Vafan? Du inser att islamfoben vann det där stort.


   
SvaraCitera

Haien:

Vafan? Du inser att islamfoben vann det där stort.

Nej


   
SvaraCitera

pommes045: Fast asså e använd hjärnan lite ska du se att det går bättre?

Jag vet att du önskade att du var kille men tror du på fullaste allvar att du lär få skäggväxt om några år om du inte äter manligt könshormon bara för att du själv vill vara kille?

När barnmorskan förlöste dig och du var några sekunder gammal så faställde barnmorskan ditt kön och barnmorskan har bara två kön att välja på: fitta = flicka och kuk = pojke. Din enda kommentar var att du liksom alla andra nyfödda barn gallskrek men jag har svårt att tänka mig att du gallskrek för att du blev "felkönad".

Eller?


   
SvaraCitera

islamofoben:

Jag vet att du önskade att du var kille men tror du på fullaste allvar att du lär få skäggväxt om några år om du inte äter manligt könshormon bara för att du själv vill vara kille?

När barnmorskan förlöste dig och du var några sekunder gammal så faställde barnmorskan ditt kön och barnmorskan har bara två kön att välja på: fitta = flicka och kuk = pojke. Din enda kommentar var att du liksom alla andra nyfödda barn gallskrek men jag har svårt att tänka mig att du gallskrek för att du blev "felkönad".

Eller?

Jo för fan självklart skrek jag för att barnmorskan sa att jag va cistjej


   
SvaraCitera

islamofoben:

Jag vet att du önskade att du var kille men tror du på fullaste allvar att du lär få skäggväxt om några år om du inte äter manligt könshormon bara för att du själv vill vara kille?

När barnmorskan förlöste dig och du var några sekunder gammal så faställde barnmorskan ditt kön och barnmorskan har bara två kön att välja på: fitta = flicka och kuk = pojke. Din enda kommentar var att du liksom alla andra nyfödda barn gallskrek men jag har svårt att tänka mig att du gallskrek för att du blev "felkönad".

Eller?

Sen önskade jag inte att jag va kille jag e en kille


   
SvaraCitera

pommes045: Jo för fan självklart skrek jag för att barnmorskan sa att jag va cistjej

Sen önskade jag inte att jag va kille jag e en kille

Hahaha...

Förutsatt att du inte var/är världens mest begåvade barn som är några sekunder gammal så är jag tämligen säker på att du hade lite annat att fundera på när du kom ut i kylan.
Med kylan syftar jag alltså på att du kom från din mammas 37-gradiga livmoder och ut i ett kallt förlossningsrum.

Nu får du springa iväg till närmaste livsmedelsbutik och köpa rakhyvlar. Vem vet - ditt skäggstubb kanske börjar växa i morgon och du kan ju inte komma orakad till skolan.
Men du får säkert låna av pappsen tills vidare.  Mycket glad


   
SvaraCitera

islamofoben:

Hahaha...

Förutsatt att du inte var/är världens mest begåvade barn som är några sekunder gammal så är jag tämligen säker på att du hade lite annat att fundera på när du kom ut i kylan.
Med kylan syftar jag alltså på att du kom från din mammas 37-gradiga livmoder och ut i ett kallt förlossningsrum.

Nu får du springa iväg till närmaste livsmedelsbutik och köpa rakhyvlar. Vem vet - ditt skäggstubb kanske börjar växa i morgon och du kan ju inte komma orakad till skolan.
Men du får säkert låna av pappsen tills vidare.  Mycket glad

Får inte skägg än


   
SvaraCitera