Aviseringar
Rensa alla

Raka benen


Ämnesstartare

Brukar ni killar raka benen? Känner att jag har extra mycket hår på benen, så blir nästan lite pinsamt, mycket "fräschare" med mindre hår. Hur gör ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
PMR
 PMR

Är inte kille. Men har haft relation med snubbe som rakade benen. Gör precis som DU vill! Det blir allt vanligare med män som rakar bort kroppsbehåring, så du skulle vara långt ifrån ensam om det - om du valde att göra det. Personligen så stör varken mycket eller lite hår mig.


   
SvaraCitera

Inte på vintern men på sommaren kan det vara skönt! 


   
SvaraCitera

nää, rakar aldrig benen trots att jag är så hårig på benen att man kan tror att det är en gräsmatta man känner på när man nuddar dom.


   
SvaraCitera
Exner

Det gör jag inte. Känner du för det, ska du förstås göra det!


   
SvaraCitera

Arnold123:
Brukar ni killar raka benen? Känner att jag har extra mycket hår på benen, så blir nästan lite pinsamt, mycket "fräschare" med mindre hår. Hur gör ni?

låter de va, har alltid låtit de va


   
SvaraCitera

Skulle ja hålla på med de så skulle de ta timmar o ja tänker inte slösa timmar på nåt som är igort nåra dar senare, men som fler säger så gör du de om du vill


   
SvaraCitera

handendärnissen:
Skulle ja hålla på med de så skulle de ta timmar o ja tänker inte slösa timmar på nåt som är igort nåra dar senare, men som fler säger så gör du de om du vill


   
SvaraCitera

Jag brukar inte göra det, men du bör göra som du själv vill


   
SvaraCitera

nej gör inte det länge, har gjort det fåtal gånger på sommaren. men behåller det jag har då jag ofta glömmer att raka dom och har inge tid att göra det. när jag väll gjort det så känns dom fantastiskt lena.


   
SvaraCitera