Aviseringar
Rensa alla

Raka bort fjuna i ansiktet?


Ämnesstartare

Är det dåligt att raka bort dom här fjuna under nästippen txm? Eller nån annanstans i ansiktet?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nog bättre idé att vaxa i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh låt dem va ingen bryr sig du är bra ändå osv


   
SvaraCitera

Om du tycker det ser fult ut eller tycker det är irriterande så bör du raka bort de men det är nog ingen som bryr sig så värst mkt som biologen säger 🙂


   
SvaraCitera

Nej det är inte dåligt om man vill ha mustach 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stör mig på de eftersom jag är så "utseendefixerande" på mig själv 🙁 även om jag inte heller bryr mig om hur andra ser ut. Vet inte hur jag ska få bort det här med "vad andra tycker" om en. 🙁 jag hatar det! Jag vill kunna göra vad jag vill utan att tänk på vad andra tycker..

trevlig-snubbe:
Om du tycker det ser fult ut eller tycker det är irriterande så bör du raka bort de men det är nog ingen som bryr sig så värst mkt som biologen säger 🙂

Biologen:
äh låt dem va ingen bryr sig du är bra ändå osv


   
SvaraCitera

Hannaahannaa:
Jag stör mig på de eftersom jag är så "utseendefixerande" på mig själv 🙁 även om jag inte heller bryr mig om hur andra ser ut. Vet inte hur jag ska få bort det här med "vad andra tycker" om en. 🙁 jag hatar det! Jag vill kunna göra vad jag vill utan att tänk på vad andra tycker..

Låter klok 🙂 tycker också så men ta en rakapparat o raka bort stråna, man ratar mot det håll de växer åt 😉 o ja allt man gör ju är ens eget val och att andra lägger sig i är rätt onödigt och att de alltid tänker på hur man ser ut typ om man är röd i ansiktet eller har klämt finnar eller nått så finns det folk som nästan öppet säger ''vad ful han/hon är'' så jag har bestämt mig drämma till den som är dum nog att säga så om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag hade haft tillräckligt med ansiktsbehåring hade jag lätt odlat en redig mustasch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa upp dina tillgångar, liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du rakar brot fjuna kommer du få mustasch, håret blir iaf grövre och mörkare när det växer ut igen o alla har fjun alla absolut alla har fjun om de inte har mustasch ingen är hårlös under näsan iaf 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mirousroea: om du rakar brot fjuna kommer du få mustasch, håret blir iaf grövre och mörkare när det växer ut igen o alla har fjun alla absolut alla har fjun om de inte har mustasch ingen är hårlös under näsan iaf

Nej, men eftersom det inte är blekt och slitet kommer det se ut så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Nej, men eftersom det inte är blekt och slitet kommer det se ut så.

mh menade så/sak samma  eller kanske inte det är delvis så nog, men man föds ju med fjun inte kraftigt hår som bleknar o slits tills de är fjun..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mirousroea: mh menade så/sak samma. eller dvs. det är delvis så men man föds ju med fjun inte kraftigt hår som bleknar o slits tills de är fjun..

Har man endast fjun så kommer det inte växa ut något annat än fjun när man rakar bort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mirousroea:
om du rakar brot fjuna kommer du få mustasch, håret blir iaf grövre och mörkare när det växer ut igen o alla har fjun alla absolut alla har fjun om de inte har mustasch ingen är hårlös under näsan iaf 

Nej det är en myt.

Ont epilera, tråda eller vaxa ist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Har man endast fjun så kommer det inte växa ut något annat än fjun när man rakar bort det.

isola:

Nej det är en myt.

vet om iaf 2 som rakat bort sitt fjun på överläppen o fått grova hår där istället  menmen hur det nu än är om det är pga slitet o inte blekt eller pga hårsäck som känner sig attackerad o gör nån sorts motstånd så är det som växer ut grovt 


   
SvaraCitera