Aviseringar
Rensa alla

Raka kuken


Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

så är rakade män äckligt.

word


   
SvaraCitera

När det är rakat ser det för fasen ut som en 14 åring som just börjat fatta vad kuken är till för -.-

Gick med rakat konstant gjorde man ju i typ, 7an?
Ansa är grejen imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag rakar kuken och pungen.. tycker det är fräscht, hår må vara manligt men äckligt..
Män med hårig kuk har dock bättre kvalité på sina spermier då håret bidrar till värme = mer ivriga sperms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Män med hårig kuk har dock bättre kvalité på sina spermier då håret bidrar till värme = mer ivriga sperms.

Tvärt om i så fall väl? Spermier bildas ju bättre vid en lägre temperatur, det är ju därför pungen hänger ut och inte sitter inne i kroppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trimmar.


   
SvaraCitera

Vattuman:

Jag rakar kuken och pungen.. tycker det är fräscht, hår må vara manligt men äckligt..
Män med hårig kuk har dock bättre kvalité på sina spermier då håret bidrar till värme = mer ivriga sperms.

Kapitalistsvin:

Tvärt om i så fall väl? Spermier bildas ju bättre vid en lägre temperatur, det är ju därför pungen hänger ut och inte sitter inne i kroppen.

pungen och snoppen åker ut och in och blir större och mindre beroende på värme/kyla (kåthet)...en ac-anläggning [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Ansa är grejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det inte är sex på gång så låter jag det vara vildvuxet, så den försvinner i håret. Ser visserligen ut som på en 65-åring, men vad gör det när ingen ska se på den?
De män som rakar kuken måste ha något problem med sin sexuella identitet. Ingen normal vill ju se ut som en förpubertal 12-åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trimmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Håret på pungen fungerar som en luftspalt. Det vill säga huden på pungen ligger aldrig direkt mot lårens insida eftersom behåringen på pungen gör att det alltid finns lite luft emellan. Det lilla utrymmet av luft gör att det blir lättare att vädra bort värme och svett. Utan hår blir det alltså både varmare och fuktigare"

busdjuret:

pungen och snoppen åker ut och in och blir större och mindre beroende på värme/kyla (kåthet)...en ac-anläggning

Kapitalistsvin:

Tvärt om i så fall väl? Spermier bildas ju bättre vid en lägre temperatur, det är ju därför pungen hänger ut och inte sitter inne i kroppen.

My mistake, Ni hade rätt. Måste nog ha menat tvärtom eller nåt, de trivs ju inte i en alltför hög värme.


   
SvaraCitera

Vattuman:

My mistake, Ni hade rätt. Måste nog ha menat tvärtom eller nåt, de trivs ju inte i en alltför hög värme.

gör inget men för dem som undrar så är det en speciell temperatur som är den bästa..och det får man google fram ifall man vill veta! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killar ska raka sig, finns inga äckligare än massa hår där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att rakad snopp är mycket frächare när man har sex och ska suga av killen. Hur mysigt är det att slicka en massa lurv där nere?
Tycker ni att tjejer ska ha rakad fitta eller buskig?
Jag tycker rakad snopp är mysigast.


   
SvaraCitera

Zittam:

14 åring

.... och nu har du blivit 17 år, stor grabb. Grattis.


   
SvaraCitera

Män ska inte vara rakade där nere ;P


   
SvaraCitera