Aviseringar
Rensa alla

Raka med apparat eller utan?


Ämnesstartare

Tja!

Jag har alltid rakat mig under armar/ben osv med en batteridriven rakapparat, men jag har hört att det finns någon slags av tvål/smörja som man endast smörjer på benen i duschad och drar av smörjan med en plasthyvel så försvinner håret? Vet någon vad jag menar och kan ni ge förslag på bra produkter.

Nackdelar/Fördelar med det?


   
Citera

Rakapparat lät som att det gjorde jävligt ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

men jag har hört att det finns någon slags av tvål/smörja som man endast smörjer på benen i duschad och drar av smörjan med en plasthyvel så försvinner håret? Vet någon vad jag menar och kan ni ge förslag på bra produkter.

= veet hårborttagningscreme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rakapparat suger, köp en hyvel. Nackdelar med veet är att det är dyrt i längden, luktar svamp och det är krångligare än det verkar. Bra är väl att stubben inte är lika vass som efter rakning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag menar, det är som en duschtvål med smörjer in benen med när man stor och duschar, sen drar man bara med plasthyveln så far håret av?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAr de tinte veet som var skadlig för kroppen, mins att det var något snack om det ett tag, eller mins jag fel? [rolleyes]


   
SvaraCitera

JOQER:

VAr de tinte veet som var skadlig för kroppen, mins att det var något snack om det ett tag, eller mins jag fel? [rolleyes]

Helt ofarligt är det väl inte, man ska ju t.ex inte använda det när man är gravid. Det står på paketet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera