Aviseringar
Rensa alla

Raka sig på benen som kille.


Ämnesstartare

Jag hatar verkligen hår och jag funderar ganska skarpt på att göra det, raka benen alltså.
Är det konstigt om jag är kille och gör det? :s


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej, det är helt normalt för unga män att vilja experimentera med sina kroppar. Om du verkligen känner starkt för det så tycker jag definitivt att du skall genomföra det. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej det tycker jag ej, speciellt om du är simmare och vill minska friktionen för att vinna världsmästerskapen, men så tur har nog ej UMs kvinnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör inte deeet herregud.[zzz] "försvarsmakten"


   
SvaraCitera

killar ska ha hår på benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Om du nu hatar hår så fucking mycket varför rakar du inte din fucking skalle också!?[mad][mad][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen, så anser jag det vara endast flamboyanta fjollbögar och kanske fulla militärer som rakar benen. (Och simmare ofc)

Skit i det, det är manligt med hår på benen. Sen kommer "the epic chesthair" som ... drar kvinnor som inte mycket annat gör.
(Om du gör det snyggt så att säga)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äru bög eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veritas:

Nej, det är helt normalt för unga män att vilja experimentera med sina kroppar.

Eh... På vilken planet då?

Källa tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

äru bög eller

Nej, hade flickvän för ca 1 månad sen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it, guuurl! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försvarsmakten:

Nej, hade flickvän för ca 1 månad sen..

okej. gör det ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur illa det är. Men om det synd väl iaf, som på dem flesta, så måste du raka hela resten av kroppen. För det ser väl lite skumt ut med hårfria ben och håriga armar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är dina egna ben och ditt eget hår, det är konstigt att du bekymrar dig om vad andra tycker, dock inte särskilt ovanligt. Raka dina ben om du vill det, om någon har några invändningar så är det väl inte ditt problem.

Skulle du avråda någon du vill väl från att göra någonting bara för att det inte är könsnormativt? I så fall borde du se över dina värderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Eh... På vilken planet då?

Källa tack.

Tack för din kommentar. Vänligen vänta medan vi gör en djupare undersökning av problemet.

Tack för ditt tålamod, Veritas.


   
SvaraCitera