Aviseringar
Rensa alla

Raka/vaxa ben? - Kille.


Ämnesstartare

Jag är en kille på snart 17-år. Jag skäms lite över min kroppsbehårighet och har länge tänkt på att göra något åt det. Främst benen är det som är jobbiga för min del.

Vad tycker folket, ska jag gå på känslan och ta bort allt hår på benen eller vad ska jag göra? Jag kan knappt gå i shorts då jag skäms för mina ben. Gick i shorts max 5ggr förra sommaren sen resten i jeans. Vill inte behöva göra det denna sommaren igen.

Och jag bryr mig inte direkt om ni tycker det är bögigt, fjollig, tjejigt eller vad ni nu kan komma på. Min kropp, mina val. Ville bara höra åsikter om vad folk tycker.

Tack! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du mörkt hår?


   
SvaraCitera

Du verkar ju bestämt inte trivas med hår på benen så.
Raka/vaxa! Trivs du inte så växer det ju ut igen.


   
SvaraCitera

Mr Problem:

Och jag bryr mig inte direkt om ni tycker det är bögigt, fjollig, tjejigt eller vad ni nu kan komma på. Min kropp, mina val. Ville bara höra åsikter om vad folk tycker.

tycker att det kanske kommer se lite konstigt ut, men du vill ju kanske inte veta det så jag vet inte varför jag sa det.


   
SvaraCitera

ELDA!!!!!!! SERIÖST!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

Har du mörkt hår?

Ganska.

Capture:

Du verkar ju bestämt inte trivas med hår på benen så.
Raka/vaxa! Trivs du inte så växer det ju ut igen.

Det är ju sant. Om man vaxar, är det inte så att det växer ut igen, fast tunnare? Hmm...


   
SvaraCitera

Mr Problem:

Det är ju sant. Om man vaxar, är det inte så att det växer ut igen, fast tunnare? Hmm...

Jo, för de flesta blir håret som växer ut igen tunnare och glesare efter några vaxningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker att det kanske kommer se lite konstigt ut, men du vill ju kanske inte veta det så jag vet inte varför jag sa det.

Men tänk alla de som knappt har något hår på benen naturligt då. Ser väl ut som deras då?

Wanking BC:

ELDA!!!!!!! SERIÖST!!!!!!!!!!

Det är ju också ett alternativ. Eller? Haha


   
SvaraCitera

Mr Problem:

Det är ju också ett alternativ. Eller? Haha

Jag har gjort det, 15min och en tändare [bigsmile][cool]


   
SvaraCitera

ta bort lite, inte allt som en tjej, ansa lite med rakhyveln. viktigt att inte bara dra hårt då allt försvinner utan löst dra. så.


   
SvaraCitera

Mr Problem:

Ganska.

seriöst jag tror inte nån bryr sig om du har hår eller inte.. är du SJÄLV obekväm med det så gör vad du känner för.. men heeelt onödigt att göra det för att du kanske tror att andra tycker det är äclkligt. helt natuuuuuurligt. dessutom är vaxade ben på killar lite..... asså.... mindre naturligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Jag har gjort det, 15min och en tändare [bigsmile][cool]

Det måste ju definitivt luktat gott efter.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Mr Problem:

Men tänk alla de som knappt har något hår på benen naturligt då. Ser väl ut som deras då?

jo men du kan ju inte ta bort allt, då ser du som sagt ut som en chey


   
SvaraCitera

Trimma bort det med en trimmer inställt på nån centimeter :3?


   
SvaraCitera

Mr Problem:

Det måste ju definitivt luktat gott efter.

Det stinker som fan [bigsmile]


   
SvaraCitera