Aviseringar
Rensa alla

Rakade fittor?


Flash:

Jag tycker att det är förjävla äckligt att ni tjejer håller på sådär och rakar bort allt hår, det är så jävla ofräsht!

Håller med. Okej om man vill raka lite bikinilinje, så att det inte sticker ut en massa hår om man badar och råkar ha mycket hår... men helrakat ser både fånigt och äckligt ut. I porren kan man ursäkta det med att det är lättare att se, men i verkligheten väger fördelarna med hår över nackdelarna tycker jag.

Visserligen är det varje tjejs egna val, men jag stör mig verkligen på modet just nu... fult!


   
SvaraCitera
Exner

Flash:

Den enda pojkvän hon har är mig! [mad]

Väl mött, vän!

[mad]


   
SvaraCitera

Flash:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Rakar ju mig för din skull också. [confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

blodbad:

Rakar ju mig för din skull också.

Varför skulle du raka dig för din egen skull?


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Varför skulle du raka dig för din egen skull?

För att det är bekvämast så för mig, gillar inte hår under trosorna och hatar könshår överhuvudtaget och flera anledningar jag inte orkar diskutera. [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Flash
Ämnesstartare

blodbad:

gillar inte hår under trosorna och hatar könshår överhuvudtaget och flera anledningar jag inte orkar diskutera.

Låt mig gissa?
Du rakar dig för att du gillar att vara ofräsh och du dushar inte heller?


   
SvaraCitera

Du är sjuk, alla ska vara rakade.


   
SvaraCitera

Flash:

Låt mig gissa?
Du rakar dig för att du gillar att vara ofräsh och du dushar inte heller?

Du är ju sjuk, låt folk göra vad fan de vill. [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Flash
Ämnesstartare

llooll:

Du är sjuk, alla ska vara rakade.

Varför tycker du det?

Motivera.


   
SvaraCitera

Flash:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Inte helt, men jag kontrollerar växtligheten ja [no-no]


   
SvaraCitera

Flash:

Varför?

Så mycket härligare med rakade tjejer! INTE najs med hår i munnen! Sen blir könet mer blottat vilket också är hett. Det blir mer... naket, mer intimt, mer hud!


   
SvaraCitera

eller så ansar man bara, det bästa av två världar. Fräschare känsla och inga utslag[y]
Gud bevare er


   
SvaraCitera

det är väl inte bara tjejer som rakar lr [shake]


   
SvaraCitera

metoden:

Håller med riktigt skabb med rakade musar!

Image
Ja fy fan! [cry]


   
SvaraCitera
Flash
Ämnesstartare

Raptor:

INTE najs med hår i munnen!

Om du får hår i munnen skulle jag gissa på att du är jävligt dålig och oerfaren..

Raptor:

Sen blir könet mer blottat vilket också är hett. Det blir mer... naket, mer intimt, mer hud!

Nej, en rakad fitta är bara ett hudveck, oerotiskt, ofräsht, ospännande, kliniskt och ointressant!
Glöm inte de obligatoriska röda prickarna och allt det där..

Ett kvinnokön som ramas in av en mjuk, fin hårväxt blir både vackert och sexigt..

Ett hårlöst kön ser inte bara fånigt ut - det skickar signaler om att det sitter på antingen ett barn eller också på någon som vill uppfattas som ett barn.

enhimmelskdrog:

det är väl inte bara tjejer som rakar lr

Nej, men en kille löper inte samma risker som ni om han rakar, dessutom är en killes kön äckligt och fult vad han en gör med det.


   
SvaraCitera