Aviseringar
Rensa alla

råkade ta 5 ritalin tabletter


Ämnesstartare

Maxwinner:

30 mg?

Ja, behövs skitmycket ritalin för att man ska komma upp i ens nästan dödlig dos. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS säger ej att det är en bra idé eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, behövs skitmycket ritalin för att man ska komma upp i ens nästan dödlig dos.

ok, fortfarande rätt dum idé... ska läsa en bok på en dag annars hinner jag inte läsa klart den tills deadline, därför jag tog piller.

har du också ADD?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

har du också ADD?

Nej, har inte en endaste bokstav. Brukade ta ritalin för att slippa så våldsamma avtändningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

har du också ADD?

jaha, får man ritalin för add?[surprised] har ätit concerta vilket in princip är same shit, men min kropp pallade inte det, trots att jag inte tog någon överdos elr nåt.

det kan nog vara väldigt individuellt det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir man glad av ritalin lr


   
SvaraCitera

Maxwinner:

nyss, vet inte varför jag gjorde det. vad kan hända?

Äter ritlain med. 5 st borde inte vara något problem, kan bli lite illamående och skakig i kroppen, typ som om man druckit för mycket kaffe.

Geigerzähler:

Både 5st och 9st är ingenting, har tagit mer än dubbla vid flera tillfällen. Hade dock amfetamintolerans sen innan, men det är ändå ingen fara.

Det är ju lite spännande med tanke på att ritalin inte har något med amfetamin att göra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Det är ju lite spännande med tanke på att ritalin inte har något med amfetamin att göra..

Metylfenidat påverkar i stor utsträckning samma receptorer som amfetamin, vilket ger korstolerans med amfetamin. Så jävla spännande är det inte, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Så jävla spännande är det inte, faktiskt.

[love]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Så jävla spännande är det inte, faktiskt.

Nä, tydligen inte [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Det är ju lite spännande med tanke på att ritalin inte har något med amfetamin att göra..

Som hon sa:

mediakatt:

Metylfenidat påverkar i stor utsträckning samma receptorer som amfetamin, vilket ger korstolerans med amfetamin. Så jävla spännande är det inte, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är ritalin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lämna tillbaka dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

blir man glad av ritalin lr

Tänk inte ens tanken.


   
SvaraCitera

Som sagt, det är antagligen inte farligt. De flesta knarknarknark är inte farliga om man tar det en gång, utan de är farliga då de långvariga effekterna är rätt obehagliga. Däremot så är det ingen hit att överdosera. Behöver du se över din medicinering går du till en psykiater, psykologer har inget med medicin att göra.


   
SvaraCitera