Aviseringar
Rensa alla

Rakat underliv?


Ämnesstartare

Hejhej,
jag är en tjej i tonåren som inte rakar mig i underlivet men alla mina kompisar gör det. Gör de flesta det? Vad tycker ni killar om orakat underliv? Har alltid varit säker på att jag vill ha orakat men nu börjar jag tveka..
Rakar sig de flesta killarna oxå? 


   
Citera
sluk
 sluk

Gör det som känns bäst för dig..


   
SvaraCitera

Rosagodis: Gör de flesta det?

De flesta människorna på jorden? Nej. 

Rosagodis: Vad tycker ni killar om orakat underliv?

Mindre attraktivt, men inte oacceptabelt, beroende på hur vildvuxet det är. Tycker personligen att hår runt omkring anus är desto värre, särskilt om en är mörkhårig. 

Rosagodis: Rakar sig de flesta killarna oxå?

De flesta killar på planeten rakar sig nog inte, nej. 

Rakar jag mig? Absolut, både pung, anus, pillesnopp & området mellan naveln och kuk1. Rodnar


   
SvaraCitera

Lite hår på fittan är väl fint 🙂 för mycket hår på fittan, asså så det går ner till anus o typ låren, euw Förvirrad


   
SvaraCitera

Lagom hår på fittan är helt ok. 

Jag är kille och jag rakar mig inte.

Är kille och är straight om det nu har någon betydelse. Misstänker att bögar rakar sig mer än vad straighta killar gör (gissning).


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

Jag rakar mig, har väl gjort det sen jag vart tolv eller nått. Tycker om känslan om att det är rent och mjukt, men är ju inte jättebra egentligen då det skyddar haha 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Denokände:
Lite hår på fittan är väl fint 🙂 för mycket hår på fittan, asså så det går ner till anus o typ låren, euw Förvirrad

Tror du tänker på grottmänniskor x)


   
SvaraCitera

stortrollet: Misstänker att bögar rakar sig mer än vad straighta killar gör (gissning).

Mycket glad 

Varför tror du det? Räds de för att klassas som homosexuella? "riktiga män rakar sig inte" 


   
SvaraCitera

sluk:

Tror du tänker på grottmänniskor x)

image.jpgKanske inte är tillåtet att lägga ut såna bilder men här har du en bild.


   
SvaraCitera

Denokände:

image.jpgKanske inte är tillåtet att lägga ut såna bilder men här har du en bild.

om du hade länkat istället och angett varning framför hade det varit ok, tror jag. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Denokände:

image.jpgKanske inte är tillåtet att lägga ut såna bilder men här har du en bild.

o.o


   
SvaraCitera

S3ON:

om du hade länkat istället och angett varning framför hade det varit ok, tror jag. 

Aha! Men tkr du det där är äckligt?


   
SvaraCitera

Denokände:

Aha! Men tkr du det där är äckligt?

Jag spyr ej av att se bilden, nej. 

Men jag hade ju inte tagit initiativet till att gå ner på henne.  Kanske om hon tvingar mig till dt, sexigt med kvinnor som beter sig sådär i sammanhanget. Rodnar


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

S3ON:

Jag spyr ej av att se bilden, nej. 

Men jag hade ju inte tagit initiativet till att gå ner på henne.  Kanske om hon tvingar mig till dt, sexigt med kvinnor som beter sig sådär i sammanhanget. Rodnar

Dominans..Glatt skålande


   
SvaraCitera

sluk:

Dominans..Glatt skålande

Mmmmhmm, straffa mig Rodnar (men bara om jag ej ser på straffet i fråga som ett straff) 

så det är nog hon som straffas av att jag inte straffas, lr ngt


   
SvaraCitera