Aviseringar
Rensa alla

raketidioter


Ämnesstartare

hata att folk ska smälla raketer innan 12. tycker alla ska vänta och att det ska ligga en viss tystnad i luften sen kör alla på en gång när klockan är 12 och det blir värsta crescendot!!!!!!!!!

så vill jag ha det.


   
Citera

JA
Så hinner alla förbereda sig. Alla rädda och framförallt alla stackars djur. Stackars alla vilda djur 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

JA
Så hinner alla förbereda sig. Alla rädda och framförallt alla stackars djur. Stackars alla vilda djur 🙁

du måste tänka på människor också ibland

mvh


   
SvaraCitera

älskar dom!!! sådabn är inte s30n thoguh,. om, en timma då jäääävlar! ;:P [party]


   
SvaraCitera

Ja!1 Pratade om det här med min familj förut. Jag vill ju att det ska kännas sådär extra mäktigt, boom poff knaster från ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ja!1 Pratade om det här med min familj förut. Jag vill ju att det ska kännas sådär extra mäktigt, boom poff knaster från ingenstans.

fast det är spänningen innan som är hela behållningen, precis som med allt annat i livet.


   
SvaraCitera

tevepro:

fast det är spänningen innan som är hela behållningen.

Mjo förvisso, men det är ju något med alla jättehöga smällar från så många olika håll också [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Mjo förvisso, men det är ju något med alla jättehöga smällar från så många olika håll också

älskar raketer. så många sinnen som aktiveras på samma gång. mysigt. [love]


   
SvaraCitera

tevepro:

älskar raketer. så många sinnen som aktiveras på samma gång. mysigt.

Ja jag menar det! Man är lite på helspänn hela tiden, på ett hemskt mysigt och astrevligt sätt. Så väldigt vackert också.


   
SvaraCitera

sprängde förhoppningsvis bort det gamla året helt, trevligt med lite xplosioner[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hörde du också raketerna dygnet runt, före nyår? Typ fyra på morgonen? [tired]


   
SvaraCitera

deteD:

Hörde du också raketerna dygnet runt, före nyår? Typ fyra på morgonen? [tired]

jaaa!!

tevepro:

du måste tänka på människor också ibland

mvh

tycker ej att man ska få roa sig på andras bekostnad [no-no] även om jag tycker att det ska smälla vid tolv [no-no]


   
SvaraCitera

ELLER HUR VAFAN JÄVLA IDIOTER SOM BA SMÄLLER HELA JÄVLA TIIN'.


   
SvaraCitera

Dom enda som är tuffare är dom som vågar skjuta in raketer i folksamlingar.
Det måste liksom vara toppen av coolhet.


   
SvaraCitera