Aviseringar
Rensa alla

Rakt eller krulligt hår?


Ämnesstartare

Hej, Jag behöver hjälp med mitt hår. Varje gång efter jag har duschat får jag krulligt hår. Det är mitt normala. Jag vill ha platt!! Jag vill inte slösa mina pengar på olika schampon varje dag eller platta mitt hår. Finns det sett att få platt? vill inte heller gå till frisören och få det platt där, det gör håret alldeles för slitet.


   
Citera
Ämnesetiketter

Dom med platt hår vill ha det krulligt och dom med krulligt vill ha det platt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Dom med platt hår vill ha det krulligt och dom med krulligt vill ha det platt.

Ja, men dom platthåriga vet inte hur de känns när man kammar krulligt hår.. Man blir afro då.


   
SvaraCitera

sarab00:

Ja, men dom platthåriga vet inte hur de känns när man kammar krulligt hår.. Man blir afro då.

Jag vet är själv krullhårig. 


   
SvaraCitera

Keps 


   
SvaraCitera

fan rakt tror jag. Men fy fan för plattång, killar som använder det borde fan dränkas i en älv


   
SvaraCitera

Fkpaw:
fan rakt tror jag. Men fy fan för plattång, killar som använder det borde fan dränkas i en älv

Varför så negativ mot killar som använder värme plattor?


   
SvaraCitera

schim:

Varför så negativ mot killar som använder värme plattor?

det ser så jävla fult ut. får bilder från när jag gick i 9:an o folk gjorde det. spyr på det.


   
SvaraCitera

Fkpaw:

det ser så jävla fult ut. får bilder från när jag gick i 9:an o folk gjorde det. spyr på det.

Gulligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
Keps 

haha keps kommer inte göra håret platt.. 


   
SvaraCitera

Plattång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

citybird:
Plattång

men de sliter mycket på håret


   
SvaraCitera

Antingen platttång med ett bra värmemedel, eller så går du till frissan och får det rakpermanentat. Eller så lever du med ditt krulliga hår. Kolla ordentligt efter sånt du behöver fråga frissan vad du behöver för medel till håret, oljor är jätte bra. 

Jag har lockigt hår som står ut som fan, jag gick till frissan och tunnade det (för att det skulle bli enklare att borsta, slippa tovor) Och sedan köpte jag en olja för håret och även ett balsam/inpackning för min hårbotten (den är torr) men med den inpackingen så blev hela mitt hår jätte bra! Det har blitt mindre och jag har fått finare lockar. 


   
SvaraCitera

sarab00: Ja, men dom platthåriga vet inte hur de känns när man kammar krulligt hår.. Man blir afro då.

Men kamma förfan inte.


   
SvaraCitera

Nachac:

Men kamma förfan inte.

Precis, Jag kammar BARA innan jag ska duscha. 


   
SvaraCitera