Aviseringar
Rensa alla

Rammsteins nya låt släppt!


Ämnesstartare

SilentScream:

HAR HÖRT EN TILL LÅT NU, DEN VAR MYCKET BÄTTRE! ok

LÄNKZOR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

LÄNKZOR

Fick den (ej länk alltså), vet inte vart den kom ifrån. Fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Fick den (ej länk alltså), vet inte vart den kom ifrån. Fråga honom.

men sepe


   
SvaraCitera
leafar

Skit också. Jag har ju sett fram emot detta. Skitlåt, och videon var kass... så meningslös. Garvade dock åt texten: "I can't get laid in Germany" och "Bratwurst in dein sauerkraut"

Suck...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, fy fan! [love]

Brukar inte gilla ramstein men det här var fan stört kul på något sätt, man kan nästan höra femenisternas arga high-pitchade röster redan nu! <3

Den får 4 av 5 fiskpinnar från mig!


   
SvaraCitera

LOL på den videon xD


   
SvaraCitera
blum
 blum

Alltså...... omg.
Inte på engelska[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leafar:

Skit också. Jag har ju sett fram emot detta. Skitlåt, och videon var kass... så meningslös. Garvade dock åt texten: "I can't get laid in Germany" och "Bratwurst in dein sauerkraut"

Suck...

Haha, ja.

Men väntar med att höra resten av skivan. Det kanske är en låt som är gjord enbart i syfte att få uppmärksamhet. Man kan ju hoppas.


   
SvaraCitera
leafar

Budolicious:

Men väntar med att höra resten av skivan. Det kanske är en låt som är gjord enbart i syfte att få uppmärksamhet. Man kan ju hoppas.

Precis... de brukar ju vilja provocera lite. Ja man får hoppas.


   
SvaraCitera

Jonas Åkerlund gjorde det igen.


   
SvaraCitera

Liebe ist für alle da (akta tyskan, orkar inte kolla upp) var väl ändå helt okej? Lyssnade bara någon gång, inväntar albumet, så har ingen klar bild av den än. Men jag bör inte uttala mig, då jag gillar fyra, fem låtar från både Rosenrot och Reise Reise. Men antar att de aldrig kommer göra ett Mutter-album igen, ett av tidernas bästa rockalbum imo.

Vågar inte trycka på länken, porr [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Porr. Låst.


   
SvaraCitera

Dom gjorde ju Zwitter så bra, vad har hänt. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla fitt-ticnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Brukar inte gilla ramstein men det här var fan stört kul på något sätt, man kan nästan höra femenisternas arga high-pitchade röster redan nu! <3

Måste erkänna att jag high-pitchade litegrann! [cool]


   
SvaraCitera