Aviseringar
Rensa alla

Random stuff...


Ämnesstartare

Hej well... sedan flera år tillbaka har jag varit och känt mig ensam genom att jag är homosexuell och även om det inte är där skon klämmer,så känns det som att det är en bidragande effekt till att min situation är som den är. Det är så att jag absolut inte vet hur jag ska få kontakt med andra gay-people även om jag tidigare gått till ett HBTQ-ställe som vi har här i Falun så har det oftast bara varit människor där i 30-60 år åldern vilket inte är så passande eftersom jag letar efter vänner etc... i min egen ålder. Vet att det låter som ett I-Lands problem som det är till viss del så vill jag verkligen kunna få en kommunikativ inställning med andra gay-people men jag vet verkligen inte hur jag ska gå tillväga eftersom det inte finns någon slags ungdomsverksamhet här i Falun för HBTQ personer,och så som jag ser det verkar det inte finnas många här som har kommit ut med att dom är homo.bi eller vad man nu än är... men skulle verkligen bli tacksam om någon skulle kunna ge respons på hur man kan hitta HBTQ-personer där ute och hur man även kommer i kontakt med dom.

Mvh// John. (y)


   
Citera

Finns väl internetsidor (typ qx eller vad det nu heter) för homosexuella , inte försökt att leta där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

merixè:

Finns väl internetsidor (typ qx eller vad det nu heter) för homosexuella , inte försökt att leta där?

Ja det är klart, jag är medlem sen ett år tbx på Qruiser (QX), men grejen är att det är väldigt svårt att hitta någon där,och eftersom jag bor i Falun skulle jag verkligen vilja ha möjligheten att träffa folk här eller iallafall i närheten...


   
SvaraCitera
Scaba

Tjenare
Jag är en kille på 16 år och jag känner precis lika som du, man känner sig lite utanför när man är gay...
Men finns om du inte hittar någon [wink]


   
SvaraCitera
Scaba

Tjenare
Jag är en kille på 16 år och jag känner precis lika som du, man känner sig lite utanför när man är gay...
Men finns om du inte hittar någon [wink]


   
SvaraCitera