Aviseringar
Rensa alla

Rank på um ?--- som förr i tiden


Ämnesstartare

För er som har varit på forumet ett tag och minns ranksystemet för några år sen så tycker jag att det vore kul att ha tillbaka det!

gick ut på att ju aktivare man var på um desto högre rank hade man =)
det slutade givetvis med att folk ballade ur och skrev massa skit för sakens skull men nu är det ju ändå rätt mkt skit som skrivs på um nu.

alternativt att vi kunde ha ett värde system på trådarna.... tex att medlemarna kunde ranka värdet på tråden och att värdet på användare växte ut efter det.

+ poäng för inlägg trådar pm och blogg
guldsjtärna i kanten för seriösa inlägg och trådar osv =)

låter itne det lite kul ?


   
Citera
Ämnesetiketter

trexo0:

alternativt att vi kunde ha ett värde system på trådarna.... tex att medlemarna kunde ranka värdet på tråden och att värdet på användare växte ut efter det.

Det låter bra


   
SvaraCitera

d låter susen men d kommer aldri införa en sådan sustem igen sorry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

låter itne det lite kul ?

Jo


   
SvaraCitera

Det låter spännande.


   
SvaraCitera

Det låter som upplagt för missbruk. Inte minst av mig själv...


   
SvaraCitera

När vi hade rankingsystemet framfördes ofta åsikten att det borde avskaffas för att det ledde till spam. Nu när det inte finns längre vill folk införa det igen. Det här är bara ett exempel på att "gräset är grönare på andra sidan", återinförs det kommer folk snart att börja klaga på det igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

"gräset är grönare på andra sidan", återinförs det kommer folk snart att börja klaga på det igen

haha jo jag vet:P det va rankhora hit och dit:P... men kan ju vara kul att variera sig ibland juh!

och just det där att vi inför rank för värdet i trådarna... det kan ju faktiskt bli positívt ... vi behöver lite struktur på um som det ser ut nu :S grymt mkt skit.. typ mer än med ranksystemet vill jag minnas


   
SvaraCitera

du är en nörd


   
SvaraCitera

ranking om vem som har minst liv, excellent idea!


   
SvaraCitera

schism:

ranking om vem som har minst liv, excellent idea!

Där fick du allt till det.

Image

   
SvaraCitera

Fan heller. Det ledde bara till en massa värdelösa spamtrådar från folk som ville göra allt för att bli etta.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Fan heller. Det ledde bara till en massa värdelösa spamtrådar från folk som ville göra allt för att bli etta.


   
SvaraCitera

Låter bra, Blomman kanske kommer tebax [y]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

trexo0: alternativt att vi kunde ha ett värde system på trådarna.... tex att medlemarna kunde ranka värdet på tråden och att värdet på användare växte ut efter det.

Det låter bra

Förutom att folk kommer missbruka det med. [y]


   
SvaraCitera