Aviseringar
Rensa alla

Ranking sexställningarna


Ämnesstartare

timeisrunningout:

men att påpeka att en tös är söt i håret i en sexuellt laddad tråd tycker jag ska uppmuntras.

Vi får hoppas dina modvänner håller med dig så att de inte varnar dig!

Nu tänkte jag ställa en följdfråga och höra om mods kan får varningspoäng och vad som händer då, men då kanske jag går så mycket OT att inte ens du tillåter det 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

framtidstron lever:

Nu tänkte jag ställa en följdfråga och höra om mods kan får varningspoäng och vad som händer då, men då kanske jag går så mycket OT att inte ens du tillåter det 🙁

Jo, mods kan få varningspoäng. T ex köttfärssås varnade mig när en snubbe anmälde mig för personangrepp (fast det enda jag sa var att parodin på sovjets nationalsång-klippet var gammalt [mad]) [blush]

Dold text: Nu är jag oxå 14 på min avatar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

köttfärssås varnade mig när en snubbe anmälde mig för personangrepp (fast det enda jag sa var att parodin på sovjets nationalsång-klippet var gammalt )

Vilken tönt.

timeisrunningout:

Dold text

Jaa! Alla ska va 14!
Var du poppare? Du ser lite poppig ut [blush]


   
SvaraCitera
time
 time

framtidstron lever:

Vilken tönt.

Näsch, han skojade och lät mig ta bort den direkt. Efter att jag skickat ett mycket chockerat meddelande till honom i caps då. [blush]

framtidstron lever:

Var du poppare?

Jag var i grunden en liten emoflicka som sedan träffade en kille som inte gillade emos, så jag skyndade mig att poppa upp mig så han inte skulle lämna mig. Sen tyckte han inte om poppare heller, så jag var tvungen att bli vanlig. [crazy]


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Var du poppare? Du ser lite poppig ut

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag var i grunden en liten emoflicka som sedan träffade en kille som inte gillade emos, så jag skyndade mig att poppa upp mig så han inte skulle lämna mig. Sen tyckte han inte om poppare heller, så jag var tvungen att bli vanlig.

Låter inte hälsosamt 🙁
Var det värt det? Var han bra på den omvända missionären?


   
SvaraCitera
time
 time

framtidstron lever:

Var det värt det?

Nej, inte överhuvudtaget. Om jag kunde gå tillbaka i tiden och ändra EN sak så skulle jag säga åt fjortonåriga time att inte inleda ett förhållande med den här snubben. Han var rent ut sagt äcklig.

framtidstron lever:

Var han bra på den omvända missionären?

Inte ens det var han. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Om jag kunde gå tillbaka i tiden och ändra EN sak så skulle jag säga åt fjortonåriga time att inte inleda ett förhållande med den här snubben. Han var rent ut sagt äcklig.

Vad tråkigt [sad] Jag beklagar.


   
SvaraCitera