Aviseringar
Rensa alla

''Rape sexnovell''


Ämnesstartare

Hahaha,skämtade med en polare om att jag gillade ''rape'' fantasier,så provade jag skriva en rape fantasi till honom,HAHAHA.
Den är sucky,men läs ändå. Kul.

Jag känner en hand runt min hals,som trycker. Det gör ont i början men sedan efter ett tag så blev det mer och mer givande.. jag öppnade ögonen och såg dig i ögonen.. Det såg ut som om du skulle vilja mörda mig,jag kanske hade fel. Du börjar slita loss mina kläder,stycke efter stycke. Jag vågar ha ögonen öppna. Du har ett sånt grepp om min hals att jag börjar bli van vid smärtan och börjar halvt njuta av det,försöker dock inte visa det.
När du väl slitit av mig kläderna försöker du sakta våldföra mig,jag vill inte bry mig längre. jag har ögonen öppna ,det är det bästa jag kan göra. Jag kan inte stå emot.

Jag ser hur du försöker,så hårt. Jag märker hur upphetsad du blir,ju mer o mer du anstränger dig ju mer blir jag bekväm.

Du börjar känna hur min puls börjar höjas,och hur jag nästan börjar småstöna lite istället för att vara tyst och ligga livlös.
DU börjar ta akt,och försöker mer och mer,medans du fortfarande håller greppet på halsen. Jag njuter bara mer och mer av detta ögonblick. Jag ville aldrig att det skulle ta slut.


   
Citera
Ämnesetiketter

Känns som om det här borde ligga i poesi-forumet istället. Vackert var det. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Vackert var det. [love]

Haha,tycker du ärligt det :D?


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Kul.

ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo


   
SvaraCitera

Smertesorg:

När du väl slitit av mig kläderna försöker du sakta våldföra mig,jag vill inte bry mig längre. jag har ögonen öppna ,det är det bästa jag kan göra. Jag kan inte stå emot.

Jag ser hur du försöker,så hårt. Jag märker hur upphetsad du blir,ju mer o mer du anstränger dig ju mer blir jag bekväm.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

[cry]

hahaha


   
SvaraCitera

Fan vad sjukt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fan vad sjukt!

HAHAHA,varför det


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ne


   
SvaraCitera

bra men slutet skulle vara bättre typ att du dog och han sprutade på din gravsten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

bra men slutet skulle vara bättre typ att du dog och han sprutade på din gravsten

Hhaha,men jag kanske vill njuta.


   
SvaraCitera

jag öppnade ögonen och såg dig i ögonen, upprepning, dåligt skriven med andra ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laracopp1:

jag öppnade ögonen och såg dig i ögonen, upprepning, dåligt skriven med andra ord

men du suger,


   
SvaraCitera

jobbig att läsa pga de många stavfelen.


   
SvaraCitera