Aviseringar
Rensa alla

rappar.


Ämnesstartare

Ville bara säga till er här att jag rappar, ellr som jag beskriver det , jag sjung rappar;)

Har min lilla channel på youtube http://www.youtube.com/user/ElinL96?feature=mhee

går under namnet EvL , Är ganska ny så är inte bäst direkt. Men för mej handlar allt om att få ut vad jag känner via penna och papper och spettsa det med ett vackert beat 🙂

för er som vill se mej live kommer jag uppträda på olika ungdomsgårdar nu i höst bla huddinge huset i stockholm.

Kolla min channel vett jag , säg vad ni tycker:)

Dom senaste låtarna är bäst haha 😉


   
Citera

Skitbra att du vågar! Duktig du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nämen man tackar!:)

Försöker så gott jag kan, brinner för musik spec svensk rapp, Umgås ju ba med rappare haha:P


   
SvaraCitera

fint


   
SvaraCitera

fast pianolåten va lite jobbig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken av dom ? Menar du försöker?


   
SvaraCitera

ja, menar försöker
det kan nog funka i teorin att rapsjunga till sådan musik utan beat, men den funkar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joo jag haha , har sakt till alla som lyssnat: Detdär var första gången jag rappa så jävla sakta! haha en upplevelse , tänkte ba det skulle va kul o testa:)


   
SvaraCitera

Kakan1:

Detdär var första gången jag rappa så jävla sakta! haha en upplevelse , tänkte ba det skulle va kul o testa:)

aa!
det e bra att testa nya saker iaf!


   
SvaraCitera

Nja inte min stil men beatsen låter välgjorda osv. Pianolåten var rätt jobbig.


   
SvaraCitera

du ska inte misstolka mig för jag tyckte låten va lite jobbig, jag tycker du har potential och du har mysig röst
så fortsätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tackar för era svar 🙂 Fler låtar kommer komma .


   
SvaraCitera
Zsasz

Artie:

jag tycker du har potential

Artie:

så fortsätt

^ Detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Perfekt musik för unga flickor som kommer att följa dig som en gud ifall du blir publicerad nog.
Musik för flickor 10-15 som har hormonrusningar.

finflikka98 säger:
omg känner igen mig exakt i denna låten!!! beskriver mitt liv!!

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Låter som en ersättare av tjejrapparen "Sofijah".


   
SvaraCitera