Aviseringar
Rensa alla

Rasblandning är skadligt


Ämnesstartare

Javisst, mycket bättre med rasmässig incest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Javisst, mycket bättre med rasmässig incest

Stick och rök hasch va. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntiAntiFa:

Källa?

Det är allmänt vedertaget av forskare då genetikens genombrott kan demonstrera det perfekt. Här har du att läsa lite iallafall.

.pdf-fil

Ras är inte heller någon vetenskaplig term och kan inte heller appliceras på människan då våran genetik inte skiljer sig tillräckligt.


   
SvaraCitera

Hemsidan är Ju Vinklad den heter ju Nordisk


   
SvaraCitera

"Synd om barnen, men är det inte illa nog att vår ras håller på att gå under genom utomeuropeiska adoptioner?"

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

och hur fan fick du detta till att rasblanding är farligt? rasblanding är nämligen nyttigt (: förhindrar inavel m.m


   
SvaraCitera

Mulatter är vackra [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

de ganska inavlade svenskarna

Janbananberg:

rasblanding är nämligen nyttigt (: förhindrar inavel

Detta ^^ går inte i hop med:

SWEEET:

Den genetiska variationen bland olika "raser" utgör endast en minimal del av den totala variationen hos människan.

detta ^^.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kille_1986:

detta ^^.

Jag tror att påståendet om att man blir inavlade i ett land med 9 miljoner var på skämt.

Begreppet "raser" kan inte appliceras på mänskliga folkslag, genetiskt sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWEEET:

Begreppet "raser" kan inte appliceras på mänskliga folkslag, genetiskt sett.

Visst stämmer det du säger, men nynazisterna ignorerar detta faktum, vet du väl [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Distrust:

Visst stämmer det du säger, men nynazisterna ignorerar detta faktum, vet du väl [ops]

Oja. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SWEEET:

Begreppet "raser" kan inte appliceras på mänskliga folkslag, genetiskt sett.

Distrust:

Visst stämmer det du säger, men nynazisterna ignorerar detta faktum, vet du väl [ops]

A rose by any other name, för att tala utrikiska... Verkligheten ser ut som den gör oavsett vad man kallar saker och ting, m.a.o. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AntiAntiFa:

att påstå att en renrasig nordgerman och bananplockare Omar skulle ha identiska gener är ju idiotiskt.

Klart det är idiotiskt, du och jag har ju inte identiska gener heller och jag är "svensk" sen generationer tillbaka [bigcheers]


   
SvaraCitera
Gifted

AntiAntiFa:

I den här tråden finns en lättförståelig diskussion angående rasblandningens skadliga effekter:

Det har ABSOLUT inget med ras att göra: det hela är ju förgiftad mjölk det handlar om. Det hade ju varit samma effekt oavsett vilka barn som utsatts. Det var det absolut sämsta, och mest intelligenslösa argument någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahaha älskar källan också


   
SvaraCitera

Jag hatar idioter som gör trådar om en tråd från ett annat forum.


   
SvaraCitera