Aviseringar
Rensa alla

rasism i min klass


it: Vore en bra idé , dock tror jag det blir svårt att övertala dem...

Då är de inskränkta idioter som du inte bör lägga energi på. Samma gäller läraren, usch för vuxna människor som har noll koll och försöker pracka på eleverna sina egna åsikter! 


   
SvaraCitera

jag orkar inte ens diskutera sd längre. 
så trött på skiten. 


   
SvaraCitera
it'sme
Ämnesstartare

Tula:

Då är de inskränkta idioter som du inte bör lägga energi på. Samma gäller läraren, usch för vuxna människor som har noll koll och försöker pracka på eleverna sina egna åsikter! 

Vad glad jag blir när jag inser att det fortfarande finns människor som inte förblindas av SD:s lögner!


   
SvaraCitera

it: Vad glad jag blir när jag inser att det fortfarande finns människor som inte förblindas av SD:s lögner!

känner som så att människor får tycka vafan de vill men orkar inte när de ska hålla på att linda in sina åsikter i lögner och göra dem finare än vad de är. 


   
SvaraCitera
it'sme
Ämnesstartare

Tula:

känner som så att människor får tycka vafan de vill men orkar inte när de ska hålla på att linda in sina åsikter i lögner och göra dem finare än vad de är. 

Känner lite samma sak! Det vidrigaste är när lärare, som ska framgå som ett gott exempel och vara neutrala, alltid försvarar Sd, dock väldigt diskret.


   
SvaraCitera

it: alltid försvarar Sd

Så himla vidrigt. Läraren bör inte vara partisk! Har du många år kvar med denne?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tula:

Nä, har ej läst det Förvånad Länk?

sd-barnporr.jpeg


   
SvaraCitera

sicilianmind:

sd-barnporr.jpeg

Bäste Özz! 


   
SvaraCitera

Prata med din lärare/rektor om att anordna antirasistiska temadagar i skolan? alternativt ägna i alla fall en lektion åt att diskutera människovärde och rasism i Sverige genom tiden. 


   
SvaraCitera
it'sme
Ämnesstartare

Tula:

Så himla vidrigt. Läraren bör inte vara partisk! Har du många år kvar med denne?

2,5 år till. Men jag har henne endast 1 gång per vecka. Det finns många fler lärare än man tror som faktiskt är väldigt partiska och medvetet påverkar ungdomar


   
SvaraCitera
it'sme
Ämnesstartare

sicilianmind:

sd-barnporr.jpeg

haha, ska visa mina klasskamrater!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
it'sme
Ämnesstartare

stereo total:
Prata med din lärare/rektor om att anordna antirasistiska temadagar i skolan? alternativt ägna i alla fall en lektion åt att diskutera människovärde och rasism i Sverige genom tiden. 

Tror ni verkligen det kan funka?  Skulle kanske vara nyttigt för min skola...
Vi har aldrig haft sådana temadagar i vår skola.


   
SvaraCitera
it'sme
Ämnesstartare

stereo total:
Prata med din lärare/rektor om att anordna antirasistiska temadagar i skolan? alternativt ägna i alla fall en lektion åt att diskutera människovärde och rasism i Sverige genom tiden. 

Jag ska försöka, om det nu verkligen skulle fungera...
Tack för tipset!


   
SvaraCitera