Aviseringar
Rensa alla

Rasister


Ämnesstartare

Va fan är det egentligen med den här hemsidan... Den är ju full av rasister. Arg 


   
Citera

flashback är mycket värre.


   
SvaraCitera

AliAs101:
Va fan är det egentligen med den här hemsidan... Den är ju full av rasister. Arg 

Du vet inte vad rasism är.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Du vet inte vad rasism är.

Han är fullt medveten om vad rasism är


   
SvaraCitera

ären


   
SvaraCitera

 Inte mer än någon annan sida.


   
SvaraCitera

äh lite rasism rensar världen eller nåt..

Försökte få det bra Rodnar typ lite skit rensar magen 


   
SvaraCitera

Sägmig:

Han är fullt medveten om vad rasism är

Det tror jag inte.


   
SvaraCitera

Om du ser att någon skriver rasistiska inlägg i forumet, anmäl det genast så tar våra moderatorer hand om det!


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:
Om du ser att någon skriver rasistiska inlägg i forumet, anmäl det genast så tar våra moderatorer hand om det!

kan inte ni låsa dem istället? jag menar det är lite obehagligt med 27åriga män som lägger upp hatinlägg om invandrare och kvinnor varannan timme.

typ, ganon och de där.


   
SvaraCitera

kukoxo:

kan inte ni låsa dem istället? jag menar det är lite obehagligt med 27åriga män som lägger upp hatinlägg om invandrare och kvinnor varannan timme.

typ, ganon och de där.

Om inlägget förtjänar låsning så låser vi. Vi låser personer var och varannan vecka för rasistiska och sexistiska inlägg, men tyvärr kommer de tillbaka...


   
SvaraCitera

André Vifot Haas: Om inlägget förtjänar låsning så låser vi. Vi låser personer var och varannan vecka för rasistiska och sexistiska inlägg, men tyvärr kommer de tillbaka...

jag förstår. det är nog svårt att släppa när man inte har annat för sig.


   
SvaraCitera

kukoxo:

kan inte ni låsa dem istället? jag menar det är lite obehagligt med 27åriga män som lägger upp hatinlägg om invandrare och kvinnor varannan timme.

typ, ganon och de där.

Själv har jag nog aldrig sett rasism på forumet. Är det några speciella trådar du tänker på?


   
SvaraCitera

NiklasW: Själv har jag nog aldrig sett rasism på forumet. Är det några speciella trådar du tänker på?

Klart du gjort, även om det inte är så mycket som kukoxo och andra lättkränkta befarar.

TS: Står du upp för yttrandefrihet eller inte?


   
SvaraCitera

Weeaboo: Klart du gjort, även om det inte är så mycket som kukoxo och andra lättkränkta befarar.

Inte vad jag kommer på iallafall. Har du några exempel?


   
SvaraCitera