Aviseringar
Rensa alla

Rastlösa nätter...


Ämnesstartare

Rynkor, celluliter, hängbröst och rinnande mascara.
Kassörskan är en hora på deltid. Hennes vänlighet är suspekt! Jag lackar ur!!!

Är det någon som har extremt svårt för att sova?!

Jag har haft insomnia men jag är fri från den hemska sjukdomen nu. Ändå fortsätter min ändlösa mardröm. Jag kan inte sova på natten. Jag somnar inte för min hjärna stänger aldrig ner.

I natt tänkte jag bl a på fraktalgeometri, en idiotsäker strategi för att erövra Ryssland mitt i den sibiriska vintern och varför katter är så dryga. Jag kom fram till anledningen att katter är så självständiga och fisförnäma är att de lever ett liv utan att någonsin möta en av sin egna art. Det är samma sak som att en människa skulle leva ett helt liv isolerad på en mycket begränsad yta. Tänk vad psykstörd den personen skulle bli. Svulten på allt vad umgänge innebär.

Hur som helst, hur fan gör jag för att somna?! Inget funkar vad jag än gör. Jag sover tre timmar i genomsnitt och sömnbrist av det slaget leder till paranoia, depressioner och allmän dålig prestation.

Så langa nu alla era tips!


   
Citera
Ämnesstartare

Träna utan helvete. Plugga läs och tänk mycket, lös korsord och problemlösning.
Gör så att kropp och hjärna blir helt slut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Träna utan helvete. Plugga läs och tänk mycket, lös korsord och problemlösning.
Gör så att kropp och hjärna blir helt slut?

Det är precis det jag gör. Tränar och är ute hela dagen när jag inte pluggar som ett as. Det funkar inte någonstans och jag är bara så jävla trött på det haha. Jag är oerhört trött men jag kan inte sova, fler tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Det funkar inte någonstans och jag är bara så jävla trött på det haha. Jag är oerhört trött men jag kan inte sova, fler tips?

Mumbojumbo kanske? Naturläkemedel? Men finns mycket skit med sådant. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Mumbojumbo kanske? Naturläkemedel? Men finns mycket skit med sådant. [sad]

Jag måste fan skaffa en hjälpreda som jag betalar för att klubba ner mig varje kväll. D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte får sömn under natten så måste du ju se till så att du slappnar av... Sluta tänk och köp en meditationsskiva kanske så du lär dig att slappna av och skjuta iväg tankarna som små moln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Jag måste fan skaffa en hjälpreda som jag betalar för att klubba ner mig varje kväll. D:

Bygg en manick. [smile]
En slägga, en stark fjäder, ett snöre, lite spik. Montera på väggen, spänn klipp av snöret och bli däckad. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Sluta tänk och köp en meditationsskiva kanske så du lär dig att slappna av och skjuta iväg tankarna som små moln.

It can't be done dawg! Jag har en spikmatta och den får mig nästan att somna, men bara nästan. Det blir en irriterande dvala som man vaknar upp ur sporadiskt under natten. Man hör och är medveten om allt som händer omkring men vet inte om det är verklighet eller om man har drömt det när man ska upp på morgonen. Sen så går man omkring som en LSDpundare i sitt lilla dellerium hela dagen helt förvirrad. D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Bygg en manick. [smile]
En slägga, en stark fjäder, ett snöre, lite spik. Montera på väggen, spänn klipp av snöret och bli däckad. [y]

Tack för tipset men jag tror att jag står över höhöhö. ;D
Vill inte gå omkring med blåtiror i fejjan så folk tror att jag blir misshandlad eller någpot ahahha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

It can't be done dawg!

Hmmm... tror du inte kan sova pga droger... sluta upp med drogerna. Sluta rök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hmmm... tror du inte kan sova pga droger... sluta upp med drogerna. Sluta rök!

How did you know dawg?
Nej men faktiskt så missbrukar jag inte något, men tack för omtanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

How did you know dawg?
Nej men faktiskt så missbrukar jag inte något, men tack för omtanken.

För att droger kan orsaka detta. [no-no]
Om du säger det så... Jobbigt att inte kunna sova. Hoppas det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj, leder det till depressioner också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

oj, leder det till depressioner också

Haha aah. Märkte av det när jag inte sov på tre dygn. Lider du också av sömnproblem eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Haha aah. Märkte av det när jag inte sov på tre dygn. Lider du också av sömnproblem eller?

nej, men jag föreställer mig hur hemskt det kan vara. vet liksom inte ens vad det är som gör att jag somnar om kvällarna så det skulle lika gärna kunna vara så att jag inte somnar.

låter så hemskt det där.. finns det inget man kan göra åt det?


   
SvaraCitera