Aviseringar
Rensa alla

Rastlöshet/oro


Ämnesstartare

Jag har, på senare tid, haft jättesvårt att koncentrera mig på en sak. Jag måste göra minst två saker samtidigt för att inte bli extremt rastlös.

Tillexempel när jag kollar på TV så måste jag knappa på mobilen, rita, lösa sudoku eller nåt liknande. Jag lessnar efter 20 minuter och måste gå och göra något annat.

Har även svårt att sitta kvar i matsalen. Äter fort och sedan vill jag göra nåt nytt. Har svårt att bara "hänga".

Så här har det aldrig varit förut, vad har hänt med mig?

Seriösa svar tack...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera

Jag har också tappat koncentrationsförmågan nu när jag är deprimerad. Orkar inte se klart på en film och knappt ett avsnitt av South Park eller liknande. Mår du bra i övrigt? Något stort som hänt nyligen? Något du är stressad över?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Mår du bra i övrigt?

Jag intalar mig själv att jag mår bra. Men ärligt talat så är jag inte så säker längre!

uppenbar:

Något stort som hänt nyligen?

Börjat plugga och flyttat hemifrån... Men det känns egentligen bara positivt.

uppenbar:

Något du är stressad över?

Egentligen inte.

Alltså jag blir mest less på mig själv att jag har tappat den koncentrationen och drivkraften jag en gång hade. Det stör mig!


   
SvaraCitera

Same here. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slynfisk:

Same here.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mjo jag känner så. Fast jag känner mig mer stressad, som att jag inte har tid att sitta kvar på samma ställe utan att det är någonting i bakhuvudet som gnyr om att det är någonting jag glömt att göra.


   
SvaraCitera

Testat träna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Testat träna?

Jajamen! Blir ändå rastlös!
Jag är knäpp [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

gnyr om att det är någonting jag glömt att göra.

Känner igen...


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Jajamen! Blir ändå rastlös!
Jag är knäpp

träna hårdare!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera