Aviseringar
Rensa alla

Råttor!


BFMVlove:

r

Hur har du gjort när du satt ihop honom med en ny gerbil?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Hur har du gjort när du satt ihop honom med en ny gerbil?

spreja med samma parfym, så att de luktar likadant, men det funkar bara på vissa gerbiler. De flesta vill bo med sina syskon. eller så kan man ha ett galler mellan dem tills de har vant sig vid varandra


   
SvaraCitera

BFMVlove:

spreja med samma parfym, så att de luktar likadant, men det funkar bara på vissa gerbiler. De flesta vill bo med sina syskon. eller så kan man ha ett galler mellan dem tills de har vant sig vid varandra

Stoppat en droppe parfym på nosen alltså? Har du låtit dem bekanta sig med varandra på en plats som ingen varit på innan samt städat buren riktigt ordentligt så att det inte luktar det minsta av hans revir? Har du träleksaker? I så fall skulle jag slänga dem eller bara lägga dem åt sidan och sedan stoppa in dem i buren när de har vant sig vid varandra. Sedan gäller det att ha lite is i magen också, de kan slåss i början men de bör sluta efter några timmar. Håll bara koll på att ingen blir skadad.

Har du testat att söka efter ett sällskap på http://gerbiler.ifokus.se/ ?


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Sedan gäller det att ha lite is i magen också, de kan slåss i början men de bör sluta efter några timmar. Håll bara koll på att ingen blir skadad.

jag flyttade dem så fort de började bråka [sad] hatar våld[sad][sad]


   
SvaraCitera

BFMVlove:

jag flyttade dem så fort de började bråka [sad] hatar våld[sad][sad]

Man måste som sagt ha lite is i magen.


   
SvaraCitera

BFMVlove:

jag flyttade dem så fort de började bråka

Geigerzähler:

Man måste som sagt ha lite is i magen.

!!!!!!!!!!!!
våra marsvinsannar brukar slåss några minuter. De går tillsammans när de inte går med honor, vilket vissa anser "omöjligt". Det är det inte, människorna är för fåniga.


   
SvaraCitera