Aviseringar
Rensa alla

Real Madrid - Tottenham


Ämnesstartare

match ikväll!!!!!!!!! CL är tillbaka!

Nervöst som fan nu!!

kom igen madrid!


   
Citera
Ämnesstartare

Tottenham [love]

Önskar jag kunde se matchen :c
kanske jag kan
men palla dra till krogen för det i detta skitvädret ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mhmhmh, go go, Real Madrid. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas verkligen på tottenham, men real vinner nog 🙁


   
SvaraCitera

Nog för att detta är den största match jag fått uppleva under mina år med Tottenham men se den tänker jag inte göra! Har ingen bra känsla inför matchen och kommer troligtvis bara bli ledsen utav att se på den.

Kollar hellre texttv sen och blir glad över att de bara förlorade med 2-1!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Tottenham

Önskar jag kunde se matchen :c
kanske jag kan
men palla dra till krogen för det i detta skitvädret ;D

do it!

Metatron:

Mhmhmh, go go, Real Madrid.

[love]

Wanking_BC:

Hoppas verkligen på tottenham

[mad]

El Guaje:

Nog för att detta är den största match jag fått uppleva under mina år med Tottenham men se den tänker jag inte göra! Har ingen bra känsla inför matchen och kommer troligtvis bara bli ledsen utav att se på den.

Kollar hellre texttv sen och blir glad över att de bara förlorade med 2-1!

kolla matchen

du kanske bli positivt överraskad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

do it!

det är det bara värt om Real förlorar och det tror jag tyvärr inte att de gör 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

det är det bara värt om Real förlorar och det tror jag tyvärr inte att de gör 😛

haha 4-0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vilken helt jävla galen kväll

real kör helt över tottenham och hur fan kan schaöke vinna med 5-2 borta mot inter? aja allt kan hända och det visade schalke

så jävla underbart!


   
SvaraCitera

Vilken tur att jag inte såg matchen! Mindre kul att jag inte såg på den andra matchen istället. Fan vad jag hade njutit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härligt att piss-Inter fick spö iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller inte på Real för fem öre, men gillar Mourinho så hoppas att han tar hem detta. [party]

Synd att Inter fick pisk - men vem vet, Pazza Inter kanske klarar detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Härligt att piss-Inter fick spö iaf.

helt jävla underbart!!

El Guaje:

Vilken tur att jag inte såg matchen! Mindre kul att jag inte såg på den andra matchen istället. Fan vad jag hade njutit!

kolla ikväll då [y]

skräll varning på shakthar

passaro:

Håller inte på Real för fem öre, men gillar Mourinho så hoppas att han tar hem detta.

Synd att Inter fick pisk - men vem vet, Pazza Inter kanske klarar detta.

inte en chans i världen att inter vänder i mäktiga tyskland

3-0 schalke där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

inte en chans i världen att inter vänder i mäktiga tyskland3-0 schalke där

Det har man ju alltid sagt om Inter. "Inte en chans att...", "...detta klarar inte Inter av" osv osv - alltid har det varit så att man tvekat på Inter, på gott och ont.

Det skall bli intressant att se om de klarar av detta, hade varit riktigt jävla awesome, måste man hålla med även om man inte gillar Inter - detta ibland helt underbara och galna Pazza Inter.

Tror inte att Inter tar detta, nej. De har totalt kört ner sig nu, syntes i ligan senast när de torskade med 3-0 - men hade varit grymt om de faktiskt fixar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Det har man ju alltid sagt om Inter. "Inte en chans att...", "...detta klarar inte Inter av" osv osv - alltid har det varit så att man tvekat på Inter, på gott och ont.

när har inter vänt ett 5-2 underläge? asså fattar du att de släppte in 5 mål!! på hemmaplan mot tyska schalke som ligger 11 i ligan. schalke kan inte tappa det. inter är inte samma lag utan mourinho

passaro:

Det skall bli intressant att se om de klarar av detta, hade varit riktigt jävla awesome, måste man hålla med även om man inte gillar Inter - detta ibland helt underbara och galna Pazza Inter.

jag gillar inte inter men vänder de det här så är det rätt magiskt gjort och då skulle det inte förvåna mig ifall de vinner hela skiten, men jag tror inte de vänder. de hade tur mot bayern och mot schalke tog oturen slut

hade det stannat vid 3-2 eller kanske 4-2 schalke så hade jag sagt 50/50 men inte nu. de gör inte 4 mål borta mot schalke

passaro:

Tror inte att Inter tar detta, nej. De har totalt kört ner sig nu, syntes i ligan senast när de torskade med 3-0 - men hade varit grymt om de faktiskt fixar det.

ja förlusten mot milan fanns nog kvar lite mot schalke.

kanske borde jag inte säga för mycket. kan schalke göra 5 mål borta så kan nog inter det med milito och eto'o

jag hoppas verkligen inte det dock. jag hejar på Raul


   
SvaraCitera