Aviseringar
Rensa alla

Realist/simulator gamers titta hit.


Ämnesstartare

Jag sitter här i ett litet radhus helt ensam i sverige, eller? Är det bara jag runt min ålder som kör Arma2, asså seriöst arma 2, inte dayZ, eller Derpaherp domination. Finns det inga som vill köra taktiska spel? Själv kör jag:
Flight simulator X
Arma 2
Project reality bf2/arma2
Wings of prey " simulator "

Finns det inga som har joystick och är intresserade av att flyga lite här, Vill alltid flyga i formation å så med mina kompisar men de säger att det är lame och går över till sitt skill spel Cod.

Jag har spelat med en massa vuxnar förut men det skulle vara en annan sak att göra det med lite Ungdomar också. Minns att man blev diskriminerad i en annan sån här svensk community en hel del ( anrop.se ) Eftersom jag är så ung.

Så är det några andra som drömmer om pilot yrket eller bara gillar seriösa simulatorer?


   
Citera
Ämnesetiketter

ne det är bara du


   
SvaraCitera

Jag lirade DayZ men har mer eller mindre lagt det på hyllan.


   
SvaraCitera

Jag spelar Arma2.


   
SvaraCitera

Liftylym:

Flight simulator X

Kör detta till och från som tidsfördriv. Händer att jag sitter 3-4 timmar med en flygning från Arlanda till någon semesterort ibland. [cute]


   
SvaraCitera

Lanar Artemis Space Bridge Simulator varannan söndag.

Är pro i Sience och Engineering. Inte lika mycket så i Weapon Systems. Men det går.

http://www.artemis.eochu.com/
Image


   
SvaraCitera

har flugit viggen simulatorn på novelair ett par gånger men annars nä flyger ej.


   
SvaraCitera

Spelade buss simulator...

dock letar jag efter något nytt tidsfördriv så kom gärna med tips!


   
SvaraCitera

Jag spelar SimCity, räknas det? [blush]


   
SvaraCitera

Liftylym:

Är det bara jag runt min ålder som kör Arma2

Vi ska veta vad din ålder är eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja forumet heter ju Ungdomar.se så antar att jag är imellan 12-18?


   
SvaraCitera

Liftylym:

ja forumet heter ju Ungdomar.se så antar att jag är imellan 12-18?

Du måste vara ny här.


   
SvaraCitera

Liftylym:

Själv kör jag:Flight simulator X

Flight Simulator X [love]


   
SvaraCitera

Lirar mycket Flight Simulator X. 

Satsar på att bli pilot och har därför ansökt för komma in på diverse skolor i sverige samt utomlands. 

Kan säga att FSX är otroligt bra lärospel om man brinner för det, lärde mig väldigt mycket på det! 🙂


   
SvaraCitera

Liftylym: Finns det inga som har joystick och är intresserade av att flyga lite här

Dude, get war thunder. free to play och så jävla roligt


   
SvaraCitera