Aviseringar
Rensa alla

Rebound


Ämnesstartare

Vad tycker ni om detta? Är det vidrigt att ha sex med någon annan precis efter man gjort slut med en pojkvän/flickvän?

Även om anledningen var att man inte var kär ändå, och det inte känns konstigt och man inte har den förra i huvudet alls?

Hmmmmmmmmm


   
Citera

tycker jag inte. eller, jag skulle inte kunna ha det tror jag men jag bryr mej inte om vad andra gör.


   
SvaraCitera

Well... Finns väl de som gör slut eftersom de precis har hittat någon annan men om den personen som har sex med någon annan är den som blivit dumpad börjar man väl undra.
Fast för det mesta: Careface


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaninteändras:

Är det vidrigt att ha sex med någon annan precis efter man gjort slut med en pojkvän/flickvän?

Det beror på vem av er som gjorde slut. Var det du som dumpade honom har han antagligen känslor kvar för dig, och då är det rätt jävla drygt att gå och ligga med någon annan. Dessutom kan han ju få för sig att du varit och drällt hos någon annan medan ni varit tillsammans, för att nu dumpa din pojkvän för denne nye kille. Mitt råd är att ligga lågt ett tag


   
SvaraCitera

Det beror ju på. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast för det mesta: Careface


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min flickvän dumpa mig igår - på kvällen var jag och grillade, saknade närheten av någon bara och hade nog haft sex om jag fått chansen till det. - Sex kan vara ett bra sätt att komma över ett ex eller liknande tror jag.

Man blir ju av med energi+ man får sällskap under natten. Oftast det man saknar efter ett breakup


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det är inte vidrigt. Tror faktiskt att det kan vara ganska bra att göra det om man vill glömma den tidigare. Man bör dock inte säga det till sitt ex, finns risk för sura miner då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uh, och detta kommer fram nu? 🙁


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera

kaninteändras:

Vad tycker ni om detta? Är det vidrigt att ha sex med någon annan precis efter man gjort slut med en pojkvän/flickvän?

Absolut inte , men det är ju inget man säger till Ex Flick/pojk .
Jag hade det dan efter vi gjort slut , det är nog bara de att man saknar närhet och vill inte vara ensam .


   
SvaraCitera

När förhållandet är slut är det slut. Då är man sin egen och gör vad man vill. "Rebounds" är förståeliga. Det viktiga är väl i sammanhanget att man inte ger den man "utnyttjar" falska förhoppningar.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera