Aviseringar
Rensa alla

Recension av Loop i London


Ämnesstartare

Da denna klubb var den enda som inte hade 21 arsgrans sa sag jag fram emot den aven da jag kommer in i de andra men man vill liksom spela i samma liga som sina motstandare. Denna gang ville inte den 26 ariga pajasen (min farbors rumskamrat som forlorade oskulden till ett luder, las mina tradar) hanga med till samma klub vilket var en enorm lattnad. Dock lyckades han skamma ut sig sjalv pavagen. Eftersom jag visste att detta bara var en tidsfraga sa holl jag nagra sakra meters avstand. Det han gjorde var att fran ingenstans saga *Hello gorgeous* till tva negresser som vandrade framfor oss[censur]

Drog dit runt 2200 och nar jag kom in mottes jag av en riktig tank. Sag ut att vara 190cm lang och 120KG+. Var tvungen att visa mitt svenska korkort och han tittade valdigt noga.

Efter det var det dags att bli undersokt med en san metaldetektor som de har pa flygplatserna. Fan va proffsigt tankte jag, denna klubb kommer aga sonder[smile]. Sa dum som jag var hade jag glomt ta ut min Hugo Boss parfym ur jackfickan sa den fick lamnas efter.

Val inne mottes sag jag att dansgolvet var lojligt lite och det kan inte ha varit mer an 20-30 pers varav 27 var killar[tired].

Den tur man har hade man prickat in den dagen da de enbart ska spela trance och techno. d.v.s. musiken sog ganska hart. Tankte att jag draper nagra ol och hoppas att brudarna borjar trilla in. klockan blev 11 och laget var exakt likadant.

Drog darifran for att besoka ett annat disco i narheten men kon var enorm sa jag drog tillbaka till Loop.

klockan var nu 0000 och brudarna hade lyckats komma upp till ett 20-tal, fordelat pa 80 killar...[rolleyes]

Drapte ytterliggare nagra ol och aven om musiken sog hastskit sa kande man dansstegen rora pa sig... Sa helt plotsligt var jag i centrum och shakade loss till fattig musik. Maste ge negroiden som sjong konstant berom. Han maste ha sjungit samma text i 4 timmar i strack.

Denna klubb far 2,5/10 bara for att de hade en hygglig bar och en snubbe som stod och delade ut servetter till folk som hade varit pa toa.

Denna klub ar belagrad i stadsdelen Croyden.

p.s. parfymen hade blivit haffad och tankvakten hade ingen anning om vart den hade tagit vage, men jag slar vad om att han plockade hem den. var dock lite volym kvar.:lol:


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ingen bryyyyyyyyyyyyr sig

sluta leka tuff du är en t T . Ö . N . T !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

T . Ö . N . T


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Val inne mottes sag jag att dansgolvet var lojligt lite och det kan inte ha varit mer an 20-30 pers varav 27 var killar.

Haha [bigsmile]

noboundaries1:

Den tur man har hade man prickat in den dagen da de enbart ska spela trance och techno. d.v.s. musiken sog ganska hart.

Hey, vad gillar du för musik då? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Resor och Upplevelser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Hey, vad gillar du för musik då?

san som spelas pa radion typ.
Alltsa det som spelades dar var liksom hemmagjord trance i princip.

btw, du skulle nog gillat sausagefesten[wink]

Tilda1988:

ingen bryyyyyyyyyyyyr sig
sluta leka tuff du är en t T . Ö . N . T !!

ingen ber dig att lasa javla nolla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spännande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Val inne mottes sag jag att dansgolvet var lojligt lite och det kan inte ha varit mer an 20-30 pers varav 27 var killar[tired].

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

ingen bryyyyyyyyyyyyr sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

ingen ber dig att lasa javla nolla.

du verkar åtminstone väldigt angelägen om att folk ska tycka att du är en tuffing som äger london, men sanningen är att du är som en äcklig charterturist på grisfest som bara är pinsam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

du verkar åtminstone väldigt angelägen om att folk ska tycka att du är en tuffing som äger london, men sanningen är att du är som en äcklig charterturist på grisfest som bara är pinsam

HAHAH och vem fan har skitit pa dig da? Ingen som ber dig lasa det. btw sa gor jag det[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

du verkar åtminstone väldigt angelägen om att folk ska tycka att du är en tuffing som äger london, men sanningen är att du är som en äcklig charterturist på grisfest som bara är pinsam

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

btw, du skulle nog gillat sausagefesten

Vad? Och varför skulle jag gilla det? [crazy]

Ska till London snart, nåt ställe du kan rekomendera? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zwift:

Vad? Och varför skulle jag gilla det?
Ska till London snart, nåt ställe du kan rekomendera?

haha arligt? Vad ska du gora har?

Beror pa hur gammal du ar och till vilket stalle du ska till. Jag har bara erfarenhet av southwest, croyden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

haha arligt? Vad ska du gora har?

Ja, fira jul och nyår.

Är 20


   
SvaraCitera