Aviseringar
Rensa alla

Recruit a Friend World of warcraft


Jag tror Tyrael får stånd av att bli arg på folk på internet.


   
SvaraCitera
Tyrael

Semi:

Jag tror Tyrael får stånd av att bli arg på folk på internet.

Image


   
SvaraCitera

Det där är en morot, inte ett stånd.

Lovar.


   
SvaraCitera
Tyrael

Semi:

Det där är en morot, inte ett stånd.

Lovar.

Du är intressant på ett äckligt vis. You lost the game.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Du är intressant på ett äckligt vis.

Jag heter iallafall inte Tyrael på ett internetforum [love]


   
SvaraCitera

Tyrael:

Antog absolut ingenting om din personlighet

Du lyckades ju ändå komma fram till att jag förmodligen är konflikträdd.

Tyrael:

hycklade fram svaret "Kul att spela med dig"

Det är också fakta att "Är du trög eller?" anses vara ett ganska otrevligt uttryck, något som är generellt för de flesta av oss, oavsett vilka personligheter vi råkar ha.
Jag tycker att det är sjukt tråkigt att spela med folk som utan att blinka gärna svänger sig med sådana uttryck, det behöver jag bara känna till min egen personlighet för att avgöra.

Inte för att jag inte gjorde en bedömning, utan mer för att du är ute och cyklar.

Tyrael:

FÖRDEL

Vet du vad? Jag tänker inte tjafsa med dig om det här, bara bl.a pga pinsamt. Rymdpiratjävlen sitter säkert och skrattar åt oss.
En annan av anledningarna är för att jag tycker att du är dum i huvet. Men det är ju ganska så OT, så om du har några klagomål är du ovälkommen att skicka dem via PM.


   
SvaraCitera
Tyrael

Semi:

Jag heter iallafall inte Tyrael på ett internetforum [love]

Jag är inte förvånad över en nickkommentar av dig.

Tyrael:

You lost the game.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Jag är inte förvånad över en nickkommentar av dig.

Om man döper sig till Tyrael, sen har en avatar med Tyrael på så får man nog vara beredd på att få rätt mycket skit. Ungefär så coolt som att heta MasterChief. [love]

Men nu ska jag sluta skriva för alla diskussioner med dig är ungefär lika givande som att slicka sin egen armbåge.


   
SvaraCitera
Tyrael

Miceparade:

Du lyckades ju ändå komma fram till att jag förmodligen är konflikträdd.

Ja, jag anser att du måste vara konflikträdd pga. att du
kommenterade när han gick i konflikt med Rymdpirat med (enligt mig) fullt godtaglig anledning.

Miceparade:

Det är också fakta att "Är du trög eller?" anses vara ett ganska otrevligt uttryck, något som är generellt för de flesta av oss, oavsett vilka personligheter vi råkar ha.

Sant.

Miceparade:

Jag tycker att det är sjukt tråkigt att spela med folk som utan att blinka gärna svänger sig med sådana uttryck, det behöver jag bara känna till min egen personlighet för att avgöra.

Inte för att jag inte gjorde en bedömning, utan mer för att du är ute och cyklar.

Du antog med andra ord att han utan att blinka gärna svängt sig med sådana uttryck när han spelar. Vet inte hur det är med folk i din närhet, men om en jag umgås med inte gillar när jag svär så svär jag inte i deras omgivning.

Du får gärna anta det du gjorde, men det betyder inte att han absolut beter sig likadant här som i spelet.

Miceparade:

Vet du vad? Jag tänker inte tjafsa med dig om det här, bara bl.a pga pinsamt. Rymdpiratjävlen sitter säkert och skrattar åt oss.
En annan av anledningarna är för att jag tycker att du är dum i huvet. Men det är ju ganska så OT, så om du har några klagomål är du ovälkommen att skicka dem via PM.

[love]

Anser inte att detta är pinsamt, dock förstår jag inte varför du ger dig in i en diskussion när du inte slutför den.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Du antog med andra ord att han utan att blinka gärna svängt sig med sådana uttryck

Jag antog inte, jag observerade att det var just det han gjorde.

Tyrael:

dock förstår jag inte varför du ger dig in i en diskussion när du inte slutför den.

Dude, det var du som började.


   
SvaraCitera
Tyrael

Semi:

Om man döper sig till Tyrael, sen har en avatar med Tyrael på så får man nog vara beredd på att få rätt mycket skit. Ungefär så coolt som att heta MasterChief. [love]

Har inte fått nån skit förrän nu- du är nämligen den första. Det säger mer om dig än mig, och glad är jag för det. /stoltnördsomgärnatarskitfördetvisarvilkenstörreskitduär

Semi:

Men nu ska jag sluta skriva för alla diskussioner med dig är ungefär lika givande som att slicka sin egen armbåge.

Det var din slutsats och ändå skrev du ytterligare ett inlägg. Det måste vara mycket givande för dig att slicka din armbåge.


   
SvaraCitera
Tyrael

Miceparade:

Jag antog inte, jag observerade att det var just det han gjorde.

Och efter observationen antog du att han kommer göra det igen. Jag vet inte hur ett inlägg ser ut som beskriver en observation, men jag vet att det inte har ett antagande i sig som ditt gjorde.

Miceparade:

Dude, det var du som började.

Och du fortsatte.. Dold text: no more dagistjafs plz


   
SvaraCitera
Tyrael

Åh vad jag älskar hjärnstimulans. (För de som gillar att anta kan tycka att detta inlägg har en tendens av troll, men jag är fullt seriös i mina argumentationer som samtidigt erbjuder till hjärnstimulans.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som är intresserade, skicka ett PM är ni snälla.


   
SvaraCitera

Semi:

Jag heter iallafall inte Tyrael på ett internetforum

haha har tänkt på att dra samma förut

enter brk_g ryggdunkning the good guys


   
SvaraCitera