Aviseringar
Rensa alla

Redbull


Ämnesstartare

Haha ja va inne i en coop affär och såg att de var 15 års gräns på Energidrycker.
Vad tycker ni om de?? bra eller dåligt.

Själv gillar jag energidrycker.


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker det är bra. Det var dagens fråga, tror jag, och då tyckte samtliga att det var en bra idé, och jag tänker, alltid bra att hålla sig till massorna [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Det är bra, vissa mår dåligt av de.


   
SvaraCitera

Det är bra, nu är fjortisarna mycket tröttare och hinner därför inte springa ifrån mig längre när jag jagar dom med mitt baseballträ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja vet inte om ICA har de gränsen än... som sagt finns ju många som missbrukar energidrycker i dagens samhälle.


   
SvaraCitera

tycker det borde vara 18årsgräns på allt med socker i... Juice, yoghurt, frukt...


   
SvaraCitera

standby:

tycker det borde vara 18årsgräns på allt med socker i

Ja, småttingar har så mkt energi ändå, palla att de skuttar runt som duracellbunnyn på spedd höga på socker [sad]


   
SvaraCitera

Bra idé.


   
SvaraCitera

isola:

Ja, småttingar har så mkt energi ändå, palla att de skuttar runt som duracellbunnyn på spedd höga på socker

Palla att de får diabetes, blir pigga och trötta om vartannat, blir tjocka, beroende...


   
SvaraCitera

standby:

Palla att de får diabetes, blir pigga och trötta om vartannat, blir tjocka, beroende...

Jaja, det med[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, tycker att det är lite löjligt med 18-gräns på det iaf. Men jag vet inte, jävligt sällan som jag dricker energidryck öht.


   
SvaraCitera

driker nästan aldrig enery drink i bland kanske 4 gånger per år


   
SvaraCitera

Hm, sitter och dricker det nu. [y]

Men iaf, jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker om lagen eller inte. [shake]


   
SvaraCitera

På ett ica när mig så är det 18årsgräns. [party]


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Det är bra, nu är fjortisarna mycket tröttare och hinner därför inte springa ifrån mig längre när jag jagar dom med mitt baseballträ

HAHA.

fan vad jag stör mig på fjortisar som går runt med energidrycken Monster. Varenda jävla skitunge. den är ju för fan inte ens billig. 20 spänn. Gå och dö.


   
SvaraCitera