Aviseringar
Rensa alla

Regel: Skapa inte trådar om varför andra trådar blivit låsta [confused]


Tyrael:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

nazi-UM


   
SvaraCitera
Åtta

iosib:

jag tycker att man som användare själv ska kunna slå ihop inlägg.

Tja, det är väl inte på något vis lättare än att bara ändra sitt ursprungliga inlägg? Men visst, det vore ju behändigt för de gånger då man av misstag dubbelpostar. Dock vore det ju ännu bättre om forummjukvaran automatiskt slog ihop poster av samma användare i rad, förutsatt att originalposten inte var äldre än tjugo minuter.

Wanking BC:

Haha det är typ min hobby att göra så [bigsmile][blush]

Ska kickbanna dig så snart jag blir A. [mad]


   
SvaraCitera

Åtta:

minst 5 varningspoäng till de som dubbelpostar istället för att bara ändra sin ursprungliga post

Oh dear.......


   
SvaraCitera

Tyrael:

Men.. jag gillar att fråga dumma frågor! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Åtta:

Dock vore det ju ännu bättre om forummjukvaran automatiskt slog ihop poster av samma användare i rad, förutsatt att originalposten inte var äldre än tjugo minuter.

det vore ju det absolut bästa, faktiskt!

anledningen till att jag ibland dubbelpostar är att jag kommer på något att skriva, men inte orkar ändra. så det är iofs ren lathet.


   
SvaraCitera

Åtta:

Ska kickbanna dig så snart jag blir A.

Då är jag ju i stor fara... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Åtta:

Ska kickbanna dig så snart jag blir A. [mad]

Så din plan är alltså att ta över UM


   
SvaraCitera
Åtta

Lallaren från Ibiza:

Så din plan är alltså att ta över UM

Jajamen. Hade tänkt börja med att be Danling om låsningsrättigheter, för att sedan låsa honom och alla andra moderatorer, administratörer och "U". [cool]


   
SvaraCitera

Åtta:

Hade tänkt börja med att be Danling om låsningsrättigheter, för att sedan låsa honom och alla andra moderatorer, administratörer och "U". [cool]

Fast nu råkar jag veta att mods inte kan låsa admins och U, så din plan failar [badgrin]


   
SvaraCitera
Åtta

Maj Lis Lööw:

Fast nu råkar jag veta att mods inte kan låsa admins och U, så din plan failar [badgrin]

Mjo, jag vet också det. Jag får helt enkelt gå över till plan B.


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag får helt enkelt gå över till plan B.

Vad är plan B?


   
SvaraCitera
Åtta

Maj Lis Lööw:

Vad är plan B?

Hemlis.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Vad är plan B?

Hota Danling med stryk om han inte lägger ut låsningsrättigheterna på entreprenad


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Hota Danling med stryk om han inte lägger ut låsningsrättigheterna på entreprenad

Image


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera