Aviseringar
Rensa alla

Regler gällande Alkohol på p&l?


Ämnesstartare

peixiua:

Alkohol är inte tillåtet om du är under 18 på campingområdet. När du går in genom "säkerhetsspärren" så kollar de om du har alkohol på dig. Ett tips är att hitta någon person över 18 som kan ta in din alkohol, sen är det ganska lugnt! [cheers]
Dock får du inte gå in på festivalområdet med alkohol

säker på att det är 18 som gäller och inte 20? isf är det lugnt för mig [bigsmile][bigcheers]

men ja, idiotiskt av p&l att inte skriva något om detta på sin hemsida, står ju att alkohol är tillåtet på campingområdet men inte festivalområdet. Finns det några åldersgränser får de väl förvarna tycker man. jag har mailat och frågat iallafall så jag kan återkomma men svar sen.

men dom lär väl knappast gå runt och kolla leg på folk om man är under 18 och dricker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Du måste ha rätt ålder för att inneha alkohol på campingen - du måste vara 18 år för att inneha folköl och minst 20 år för att inneha starköl, vin eller sprit. "

svar från peace and love.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barbapappan:

minst 20 år för att inneha starköl, vin eller sprit.

någon trevlig +20 åring som vill bära in två vinboxar åt mig? åker från stockholm på tisdagen runt 15.45 eller nått sånt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

barbapappan:

Du måste ha rätt ålder för att inneha alkohol på campingen - du måste vara 18 år för att inneha folköl och minst 20 år för att inneha starköl, vin eller sprit. "

okej men synd att dom inte skrev det med STORA BOKSTÄVER på hemsidan .. jag tar med det jag köpt! [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera