Aviseringar
Rensa alla

regler ja vill införa på denna comunity


Ämnesstartare

man får inte visa disrespektera nån tex du är idiotiskt idiot hora fittbög osv då får man varningspoäng på dirr
man får inte vara razze tex säga ordet N*ger eller så
inte äta kött

bara va gla o sprida glädje precis som jag =) alla har lite änglasjäl i sig, ni kan få låna lite av mig. 😉


   
Citera
Ämnesstartare

Du kan va varningspoäng!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Du kan va varningspoäng!

Tycker inte om den där dryga attityden. Du kunde svarat så fint på min trådn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

alla har lite änglasjäl i sig


   
SvaraCitera

Jag har en bättre: att skriva som en förståndshandikappad femåring medför omgående permanent avstängning. [y]


   
SvaraCitera

Eller så inför vi en regel som gör så att alla som inte tycker samma som mig blir avstängda? [bigcheers]


   
SvaraCitera

Angelize:

Där borde han ha fått varningspoäng!

Så man ska bestraffas för att man uttrycker en åsikt som någon inte håller med om? Image


   
SvaraCitera

Alla borde va tvungna att ha en nudepic på sig själv som v-bild. [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rektoum:

lla borde va tvungna att ha en nudepic på sig själv som v-bild.

Jag ser att du själv framgår med gott exempel på den punkten. Snygg vinterpäls, förresten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

inte äta kött

[tired]


   
SvaraCitera

rosahest:

Jag ser att du själv framgår med gott exempel på den punkten. Snygg vinterpäls, förresten.

Tack man. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Så man ska bestraffas för att man uttrycker en åsikt som någon inte håller med om?

Mmmmm alla ska få tycka och tänka och yttra sig och bla bla bla. Nej absolut inte då de flesta tänker tardigt. Är det personangreppit så nä.

Rejmond D Röjter:

[tired]

björnkött*


   
SvaraCitera

Angelize:

Mmmmm alla ska få tycka och tänka och yttra sig och bla bla bla. Nej absolut inte då de flesta tänker tardigt. Är det personangreppit så nä.

Du ville ju just bestraffa mig för att jag ogillar språkmisshande. Hur får du ihop det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

björnkött*

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera