Aviseringar
Rensa alla

regler jag vill införa på denna community


Ämnesstartare

man får inte visa disrespektera nån tex du är idiotiskt idiot hora fittbög osv då får man varningspoäng på dirr

man får inte vara razze tex säga ordet N*ger eller så
inte äta kött

bara va gla o sprida glädje precis som jag =) alla har lite änglasjäl i sig, ni kan få låna lite av mig. 😉


   
Citera
Ämnesstartare

Hallå?


   
SvaraCitera
reben

vem säger ens community


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: N*ger

att säga så är ju samma som att bara säga neger


   
SvaraCitera
Kudhos

reben:
vem säger ens community

Lr hur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vem säger ens community

Tycker inte om den där dryga attityden. Du kunde svarat så fint på min trådn


   
SvaraCitera
reben

Bööööörg:

Tycker inte om den där dryga attityden. Du kunde svarat så fint på min trådn

har inget att säga om tråden mer än det


   
SvaraCitera
mynona

Bööööörg: alla har lite änglasjäl i sig, ni kan få låna lite av mig. 😉

det var vackert sagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår inte det här fullt ut, men jag gillar det väldigt mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:
jag förstår inte det här fullt ut, men jag gillar det väldigt mycket

fint sagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: man får inte visa disrespektera nån tex du är idiotiskt idiot hora fittbög osv

Halva min forumitiska gärning går ut på att upplysa idioter om sin idioti, vafan skall jag göra här annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Halva min forumitiska gärning går ut på att upplysa idioter om sin idioti, vafan skall jag göra här annars?

Repecktera alla åsikter.. finns inga farliga tankar ba farlika handlingar (som såklart inte börjar med dessa tankar man dumförklarar) o även dessa har folk rätt till!

^ snurra den där argumenten några cirklar m lite finare ord, upprep igen o lite styckeindelning. så har vi 1 typisk umig  Neutral åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

vafan skall jag göra här annars?

Upplys den utan att visa disrespektera nån tex du är idiotiskt idiot hora fittbög osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt

mer krig och oroligheter i communityt tkr jag

mer spänning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Repecktera alla åsikter.. finns inga farliga tankar ba farlika handlingar (som såklart inte börjar med dessa tankar man dumförklarar) o även dessa har folk rätt till!

^ snurra den där argumenten några cirklar m lite finare ord, upprep igen o lite styckeindelning. så har vi 1 typisk umig  Neutral åsikt

Ack så sant.

Bööööörg:

Upplys den utan att visa disrespektera nån tex du är idiotiskt idiot hora fittbög osv

Visst det är ju utgångspunkten, en idiotisk ståndpunkt kan ju dock ha sin grund i att den som förfäktar den är en idiot också, då lackar man i regel på idiotin. Jag känner ingen skyldighet att älska mina fiender, jag är varken kristen eller masochistiskt lagd så nej tack.


   
SvaraCitera