Aviseringar
Rensa alla

regnet


Ämnesstartare

ska ut och sätta mig i det i någon timme(konstigt nattbeteende sedan 4 år tillbaka).

sedan ska jag sova.

visste ni att man ska stänga av datorn 1 timme innan man ska sova för att bli av med de stressliknande symptom man får av att stirra på skrämen?

true story, br0


   
Citera
Ämnesstartare

min mamma skickade vänförfrågan på facebook
vad ska jag gröra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vad ska jag gröra..

som jag: ignoooooooooore
(loggade faktiskt in på hennes och la till mig sj, känner mig awesomen u som har 9 obesvarade vänförfrågningaR)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

visste ni att man ska stänga av datorn 1 timme innan man ska sova för att bli av med de stressliknande symptom man får av att stirra på skrämen?

Mjo.. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

som har 9 obesvarade vänförfrågningaR)

hade 12 visst... awesome......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

min mamma skickade vänförfrågan på facebook

hehe jobbigt läge[crazy] Har du sett south park avsnittet som handlar om facebook? du borde göra som dom gör i det[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ska ut och sätta mig i det i någon timme(konstigt nattbeteende sedan 4 år tillbaka).

gillar också att göra så men då ska det helst vara på sommarn, det är så lugnande på nått vis, som att all stress och alla problem bara rinner av en[smile]

mopsen:

visste ni att man ska stänga av datorn 1 timme innan man ska sova för att bli av med de stressliknande symptom man får av att stirra på skrämen?

har också hört det, men det är väldigt sällen jag verkligen gör det själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

gillar också att göra så men då ska det helst vara på sommarn, det är så lugnande på nått vis, som att all stress och alla problem bara rinner av en[smile]

<3 ja, och man blir känd som områdets toka

Paranormal_Cannabis:

har också hört det, men det är väldigt sällen jag verkligen gör det själv.

vet, visst e d svåååååååååååååååååårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

hehe jobbigt läge[crazy] Har du sett south park avsnittet som handlar om facebook? du borde göra som dom gör i det[cool]

har nog inte sett det [crazy] alltså jag har inget att dölja egentligen, bara det att hon kommer undra varför jag beter mig så cp på internet!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

<3 ja, och man blir känd som områdets toka

jo men skitsamma! jag är nog redan känd som traktens skummis fast jag bara bott här knappt ett år[crazy]

mopsen:

vet, visst e d svåååååååååååååååååårt?

aa som fan faktiskt, brukar inte slita mig från datan förens jag nästan sommnar över den[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har nog inte sett det [crazy] alltså jag har inget att dölja egentligen, bara det att hon kommer undra varför jag beter mig så cp på internet!!

hehe gör det riktigt roligt avsnitt[crazy] äh går ju att bortförklara,bara o säga att det måste blivit fel eller nåt, att du ignorat av misstag eller vad som helst[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det sitter några virrpannor utanför mitt fönster i detta nu. Är det du?


   
SvaraCitera